RyanGiggs11 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hei! Har fått feil med skjermen (inverter mest sannsynlig ifølge en kar her inne). Tror ikke jeg orker bryet med å få det fikset, ettersom at maskinen har rundet et par år allerede. Har hatt en Sony Vaio som jeg igrunn har vært veldig fornøyd med, så med mindre noen glupe datasjeler har innspill på det så vil jeg gjerne fortsette med dette merket. Har pekt meg ut et par på netonnet, og ønsker å vite om forskjellene på disse to er verdt tusenlappen? Svart. Hvit. Svarte ser ut til å ha bedre specs (uten at jeg vet nok til å vite nøyaktig hva det har å si..) Liker dog det hvite utseende best, som jeg også har på nåværende maskin. Men om den svarte er meget bedre går jeg nok for den. Bruker PC til surfing, film, tv-serier, skolearbeid og litt småspill som Football Manager. Ikke en storforlangende bruker med andre ord. Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Ingen som kan hjelpe? Er også mottagelig for forslag til bedre laptoper til mitt forbruk til en 4-5000 Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Såvidt jeg kan se linker du til to identiske maskiner? Hva ligger budsjettet på? Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Haha, er det mulig.. Her er den svarte: Link. Budsjett på 4-5k. Endret 2. august 2013 av RyanGiggs11 Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Du klarer deg sikkert med den hvite til ditt bruk, men den svarte er absolutt verdt de ekstra kronene. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Jeg ville mye heller gått for Vaio Fit 15E. (http://www.sony.no/customise/vn-fit-e) Bare bytt ut prosessoren til i5 + Nvidia 1GB, skjermen med 1920x1080 og legger til bakgrunnsbelyst tastatur. Kommer da 5869,-. Blir noe dyrere, men du får en mye bedre maskin. Er du student får du også studentrabatt. Endret 2. august 2013 av Aerow Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Jeg ville mye heller gått for Vaio Fit 15E. (http://www.sony.no/customise/vn-fit-e) Bare bytt ut prosessoren til i5 + Nvidia 1GB, skjermen med 1920x1080 og legger til bakgrunnsbelyst tastatur. Kommer da 5869,-. Blir noe dyrere, men du får en mye bedre maskin. Er du student får du også studentrabatt. Meget godt forslag.. Er det verdt 1300 ekstra for 6/8GB ram, berøringsskjerm og litt større harddisk? Hva vil dette eventuelt gjøre bedre? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Tror 4GB holder til ditt bruk, ellers så tror jeg du kan oppgradere det senere. Jeg liker selv veldig godt å ha berøringskjerm på bærbar, men om det er verdt prisen kommer vel an på deg. Endret 2. august 2013 av Aerow Lenke til kommentar
RyanGiggs11 Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Tror 4GB holder til ditt bruk, ellers så tror jeg du kan oppgradere det senere. Jeg liker selv veldig godt å ha berøringskjerm på bærbar, men om det er verdt prisen kommer vel an på deg. Ok, takk. Hva er det som er gjør denne varianten av Vaio'en bedre enn de jeg linket til f.eks? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Mye bedre skjerm og mye kraftigere skjermkort. Endret 2. august 2013 av Aerow Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå