jaycutler Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Heisann, kom over en sigma 24-70 F/2.8 til kr. 2.990,- og trodde ved første øykast det dreide seg om Sigma 24-70 f/2.8 IF EX DG HSM..... ÅJA den må jeg ha! Men etter en nærmere titt, så jeg at det var Sigma 24-70 f/2.8 EX DG DF...skuff..... Er dette et ok kjøp? eller burde jeg gå for noe annet i samme prisklasse? Har pt standardkitet på 18-55mm uten is (550D) og 50 f/1.8 (som er et helt fantastisk objektiv). Er på jakt etter objektiv i normalzoom området og telezoom. Kan jeg gå ut av butikken med hode hevet etter å ha kjøpt sigma 24-70 DG DF? eller bør jeg gå for noe annet? tar også imt forslag på telekit. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Her ser du bruktprisene den blir solgt for. Lenke til kommentar
jaycutler Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 (endret) brukt prisene ligger på rundt det samme som ny pris, så da er det jo greit å gå for en ny. Men er dette et objektiv dere anbefaler eller bør jeg gå for et annet til rundt amme pris? Endret 2. august 2013 av jaycutler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå