FFX Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 I kontroll panel er det en fil som heter Legg til fjern som sikkert alle her vet. Men jeg har noe der som må vekk. Og hvis jeg trykker på Fjern så vil den ikke uinstallere. Det kommer opp error! Men jeg veit at man kan slette det hvis jeg går på Kjør - Skriver : Regedit . Så skal dem ligge der inne et sted. Det eneste problemet er at jeg har ikke peiling på hvor jeg skal lete. Noen som veit hvor jeg kan finne det? Bruker Windows XP Lenke til kommentar
Br?stopp Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Dette har hendt meg et par ganger også, og da har jeg rett og slett installert programmet på nytt, for så og avinstallere det igjen. begge gangene har det virket. Vær ytterst forsiktig med Regedit hvis du ikke vet hva du driver med. Feil sletting her kan få fatale konsekvenser for maskinens stabilitet. P.S. Hvilket program er det du ikke får slettet? Lenke til kommentar
FFX Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Jeg vet. Jeg sletter ingenting jeg veit ikke er farlig. Det er bloody Breakthrough! Når jeg prøver å uinstallere spillet skjer ingenting. Hvis jeg prøver å reparere spillet, skjer ingenting! Faaan EA Lenke til kommentar
slash Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 søk i registeret etter produsenten av spillet. da finner du det nok.. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 pr0n filer det da eller? Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 1. oktober 2003 Del Skrevet 1. oktober 2003 Hey Du kan bruke et program som heter Wincleaner. Dette programmet fjerner det meste av linker og programmet som er skadet eller fjernet på feil måte. Her kan du også søke i registry og finne hva slags filer som er skadet. Deretter kan du slette disse. Anbefales på det varmeste. Har løst mitt problem hvertfall.. Programmet koster penger, men jeg tror det finnes demo versjon ut på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå