DraZeN Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Vil jeg merke forskjell på en 120 gb 8mb cache disk fra wdc eller seagate på ytelse , bortsett fra i benchmarking ??? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Vil jeg merke forskjell på en 120 gb 8mb cache disk fra wdc eller seagate på ytelse , bortsett fra i benchmarking ??? Nei, det tviler jeg sterkt på. Sjekk sammanligninger av benchmarks hos www.storagereview.com for å se forskjellen i de programmene du bruker. Tviler sterkt på at du merker noe. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Går det greit å bruke en seagate sammens med en wdc ??? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Går det greit å bruke en seagate sammens med en wdc ??? Jepp, kombinering av flere harddisker går helt fint. Jeg har selv hadd både 3 og 4 forskjellige disker i en og samme PC. (Unntaket er hvis du skal kjøre diskene i RAID, da _kan_ det bli litt kluss) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Går det greit å bruke en seagate sammens med en wdc ??? Ja det sa æg jo tel dæg i går FFS ! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Går det greit å bruke en seagate sammens med en wdc ??? Ja det sa æg jo tel dæg i går FFS ! Stfu hairy boy , ellers skyt æ dæ Neida , btw , takk for at du ordna mæ bf og alt *kosepåspillene* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå