Gloria Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hei, jeg har en fetter som har planer om å bygge PC. Vi trenger da hjelp til å sette opp et oppsett. Vår foreløpige liste er følgende: Takker på forhånd for innspill. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hmm var en del minimumsløsninger der. Ville som minimum hatt: PSU: HX650 MB: Z87 board CPU: 4670k Dette øker levetiden og gleden av maskinen betraktelig Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Ja, jeg ser den. Har gjort noen endringer i oppsettet. Ser også at jeg glemte OS Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Du kunne ikke vurdert 8350/AMD oppsett da? Ca samme ytelse som 4670k og koster 3-400 mindre hos Komplett. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Ser veldig bra ut det siste oppsettet! Men ville kanskje byttet ut SSDen med "vanlig" 840 250GB. Koster en 200-lapp mer, men har dobbelt så stor lagringsplass. Legger du til Hyper 212 så tror jeg dette blir bra. Denne skjermen fra CDON er både billig og bra: http://www.cdon.no/elektronikk/fujitsu_p23t-6_thor_edition_ips_23"-20987690 Endret 1. august 2013 av Aerow Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Takk for gode råd alle sammen. Han har ikke noe krav om Intel/Nvidia-oppsett, så han kunne veldig gjerne tenke seg et AMD-oppsett dersom det reduserer prisen. Han har ingen planer om overklokking, så jeg tror ikke han trenger noen ekstra CPU-kjøler. Dette får meg til å huske at jeg ikke har spesifisert noe bruksområde. Han skal bruke PC-en til spill, surfing, video og ganske casual bruk egentlig. Skulle gjerne postet en oppdatert liste, men han har okkupert PC-en min for øyeblikket. Lenke til kommentar
Hodoze Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Denne skjermen fra CDON er både billig og bra: http://www.cdon.no/elektronikk/fujitsu_p23t-6_thor_edition_ips_23"-20987690 Jeg sitter og kjører denne skjermen nå Helt super til den prisen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå