Tanner Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hei. Skal begynne å trene igjen å må få opp kaloriinntaket betraktelig. Trenger derfor tips om hva jeg kan ha med meg for å spise på jobb. Har selv tenkt en slags salat med kylling, pasta og forskjellig tilbehør, men har lite erfaring med å lage mat for å ta med meg. Noen tips å komme med gutter? Skal prøve å holde meg rundt 3500 kcal, så her er det bare å komme med "tunge" ingredienser. På forhånd takk =) Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Forslaget ditt er midt i blinken. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Og en liter helmelk så er du ihvertfall i boks... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Tja. Jeg spiste av og til en halvkilo gryterett/lasagne og en liter sjokolademelk på jobb. Man får noen misunnelige blikk fra hobbyslankere, men det får bare gå Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Forslaget ditt er midt i blinken. Skulle gjerne hatt noe mer enn bare kylling og pasta. Har som sagt ikke særlig erfaring med å lage meg småretter til jobb eller skole, så jeg kunne trengt tips. Og en liter helmelk så er du ihvertfall i boks... Fant ut i dag at jeg har tilgang på kjøleskap på jobben, så det blir nok innført om ikke lenge ja! Har planer om å lage dette på kvelden før arbeidsdagen, evt. før arbeid på dagene jeg jobber kveld. Skulle også gjerne hatt noen tips til hvordan jeg skal lage kyllingen. Måter på å få delt den opp i så små biter som mulig etc. Skal nevnes at jeg er veldig dårlig på kjøkkenet, så det er ingen grunn til å utelate "opplagte" triks jeg kanskje allerede burde kunnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå