Magnar Bruvik Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Tusenfryd. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Knalltøft bilde fra Tusenfryd! Har sett mange vanlige bilder derfra, men dette er noe utenom det vanlige! Liker! Trodde først det var noe helt annet.... Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Stilig etterbehandling, trodde først det var en drivaksling med tannhjul ;-) Mvh Melvin Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Snedig sak, tenkte nettopp som Melvin her, men den gang ei, blei lurt gitt Detta var flott ! Lenke til kommentar
Laila - Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Wow - stilig! Spennende bilde, tekst og undertekst. Stopp-faktor i alt Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Flott blomst Magnar, nei bare tøyser lit Sier som tidligere kommentant, KNALLTØFT :) Med hilsen Leif Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Utrolig tøfft - men jeg må innrømme at bare synet av den slags er mer enn nok for meg! Veldig flott med denne ekaponeringen og i S/V, og ikke minst vinkling og utsnitt. Assosiasjonen min første øyekast gikk i retning av en stålbørste til drillen - men uansett hvor glad man er i sitt verktøy fikk jeg det ikke til å stemme helt med tittelen Lenke til kommentar
h-a Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det var ikke lett å se hva dette var før man fikk øye på menneskene. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Tusen takk for tilbakemeldingar alle saman Lenke til kommentar
larsen_1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Så det først på mobilen på jobben i dag og lurte først på hva slags tannhjul dette var. Deretter zoomet jeg inn og fikk se det var mennesker som satt der. Syns du har gjort en veldig bra jobb her. Liker det! Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Pokker , her ble jeg lurt. Trodde dette var en aksel eller lignende på ett kjøretøy. Kjempebra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg