staljin Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hei, Bestillte Charli abb. hos NGT forrige søndag. Lurer bare på hvor langt tid tar det å få den ADSL fra NGT? Vet at de har leveringsdato, men den er ikke kommet opp i kundeservis. STaljin Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Skulle tippe en måned. Lenke til kommentar
staljin Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Takker Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg hadde hatt Nextgentel en stund. Så skulle jeg flytte.. Sjekka at de kunne levere på den nye adressen og meldte flytting. Nå har det gått 4 måneder og 2 uker uten at jeg har blitt oppkoblet. De har også sendt meg regninger som vanlig hver måned. Har ringt og mailet utallige ganger.. får bare høre at de er på saken. Før hadde jeg sansen for NGT, nå hater jeg dem hardt og brutalt. måtte bare få det ut.. Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 10-21 dager Ikke vær for sikker på det! Tok godt over en måned med meg... Lenke til kommentar
Musty Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg hadde hatt Nextgentel en stund. Så skulle jeg flytte.. Sjekka at de kunne levere på den nye adressen og meldte flytting. Nå har det gått 4 måneder og 2 uker uten at jeg har blitt oppkoblet. De har også sendt meg regninger som vanlig hver måned. Har ringt og mailet utallige ganger.. får bare høre at de er på saken.Før hadde jeg sansen for NGT, nå hater jeg dem hardt og brutalt. måtte bare få det ut.. NGT er som oftest kjapp når det gjelder nye kunder. Flere jeg kjenner har fått det 1-2 uker etter bestilling, MEN når det gjelder flytting, da står allt stille. Selv var jeg uten internet i ca halvannen mnd før jeg fikk koblet den opp etter jeg flyttet, og en kompis av meg var uten i nærmere 3 mnd. Men ingen av oss betalte for den tiden vi ikke hadde internet... Lenke til kommentar
fenris1979 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 vel de sier 4-6 uker eg prsonligt har ikke hatt noen problemer med dem men eg vet om folk som har hatt problemer Lenke til kommentar
gspr Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg bestilte i oktober 2002. Linjen ble aktivert i midten av januar 2003. Bare som et skrekkeksempel :wink: Lenke til kommentar
hainz Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Tok 13 dager for meg. Er raske i Oslo etter mine erfaringer. Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg hadde hatt Nextgentel en stund. Så skulle jeg flytte.. Sjekka at de kunne levere på den nye adressen og meldte flytting. Nå har det gått 4 måneder og 2 uker uten at jeg har blitt oppkoblet. De har også sendt meg regninger som vanlig hver måned. Har ringt og mailet utallige ganger.. får bare høre at de er på saken.Før hadde jeg sansen for NGT, nå hater jeg dem hardt og brutalt. måtte bare få det ut.. NGT er som oftest kjapp når det gjelder nye kunder. Flere jeg kjenner har fått det 1-2 uker etter bestilling, MEN når det gjelder flytting, da står allt stille. Selv var jeg uten internet i ca halvannen mnd før jeg fikk koblet den opp etter jeg flyttet, og en kompis av meg var uten i nærmere 3 mnd. Men ingen av oss betalte for den tiden vi ikke hadde internet... Virker som om NGT straffer de som flytter, HARDT. En jeg kjenner var uten i tre månder da han flyttet. Verste var at han var hele tiden "snart" oppkoblet. Holdt på strekkbenken. Hjelper tydeligvis ikke å gi beskjed lang tid forut, "det er jo evigheter til" holdningen er stor. Jaja, jeg er faktisk fornøyd kunde, helt til jeg flytter.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå