Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT leveringstid?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde hatt Nextgentel en stund. Så skulle jeg flytte.. Sjekka at de kunne levere på den nye adressen og meldte flytting. Nå har det gått 4 måneder og 2 uker uten at jeg har blitt oppkoblet. De har også sendt meg regninger som vanlig hver måned. Har ringt og mailet utallige ganger.. får bare høre at de er på saken.

Før hadde jeg sansen for NGT, nå hater jeg dem hardt og brutalt.

måtte bare få det ut..

Lenke til kommentar
Jeg hadde hatt Nextgentel en stund. Så skulle jeg flytte.. Sjekka at de kunne levere på den nye adressen og meldte flytting. Nå har det gått 4 måneder og 2 uker uten at jeg har blitt oppkoblet. De har også sendt meg regninger som vanlig hver måned. Har ringt og mailet utallige ganger.. får bare høre at de er på saken.

måtte bare få det ut..

NGT er som oftest kjapp når det gjelder nye kunder. Flere jeg kjenner har fått det 1-2 uker etter bestilling, MEN når det gjelder flytting, da står allt stille.

Selv var jeg uten internet i ca halvannen mnd før jeg fikk koblet den opp etter jeg flyttet, og en kompis av meg var uten i nærmere 3 mnd.

Men ingen av oss betalte for den tiden vi ikke hadde internet...

Lenke til kommentar

måtte bare få det ut..

NGT er som oftest kjapp når det gjelder nye kunder. Flere jeg kjenner har fått det 1-2 uker etter bestilling, MEN når det gjelder flytting, da står allt stille.

Selv var jeg uten internet i ca halvannen mnd før jeg fikk koblet den opp etter jeg flyttet, og en kompis av meg var uten i nærmere 3 mnd.

Men ingen av oss betalte for den tiden vi ikke hadde internet...

Virker som om NGT straffer de som flytter, HARDT. En jeg kjenner var uten i tre månder da han flyttet. Verste var at han var hele tiden "snart" oppkoblet. Holdt på strekkbenken. Hjelper tydeligvis ikke å gi beskjed lang tid forut, "det er jo evigheter til" holdningen er stor. Jaja, jeg er faktisk fornøyd kunde, helt til jeg flytter....
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...