infinitiv Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg lurer på om det er noen som vet hvordan lønnen er på H&M? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Vil gjette på mellom 110-135 kroner for deltider og "nybegynnere". Lenke til kommentar
infinitiv Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Fikk høre av ei venninne i går som har jobbet som ekstrahjelp/deltid på H&M, og hun sa at de fikk nesten 170 kr timen, og at lønnen derfor var ganske bra til å være butikk. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Fikk høre av ei venninne i går som har jobbet som ekstrahjelp/deltid på H&M, og hun sa at de fikk nesten 170 kr timen, og at lønnen derfor var ganske bra til å være butikk. Det vil jeg tro er med isåfall tillegg pga. ugunstige arbeidstider el.l. Har ikke vært borti butikker som gir så god lønn til deltidshjelper, men de finnes nok. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Lønnen på H&M skal være ganske bra. Kjenner folk som har jobbet der og de har sagt over 150,- kroner i timen. Kanskje du kan bli en av de som faktisk smiler til kundene der? Her i byen tror ikke jeg de vet hva smilebånd er. 1 Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 De som syr klærne for H&M i Kambodjsa får 3 kr i timen, men så jobber de opp til 80 timer i uken, så da blir det jo penger... 1 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Butikk gir da ikke så gale penger. Jeg har 174,xx i timen på dagligvarebutikk. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Butikk gir da ikke så gale penger. Jeg har 174,xx i timen på dagligvarebutikk. Hvilken butikk er det? Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Coop Obs. Hvilken stilling har du der? edit: Trinn 6 du er på, eller hur? Endret 2. august 2013 av TB-GORGONPLEX Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Jess Høyere kommer jeg ikke. Fruktavdeling. Endret 2. august 2013 av Toppris Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jess Høyere kommer jeg ikke. Fruktavdeling. Er det bare 6 trinn? Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Har sett en oversikt over lønnstrinnene, men 1-6 er isolert for seg selv. Regner med de andre er for ledere. Går vel opp til nærmere 16-17. Endret 2. august 2013 av Toppris Lenke til kommentar
Ronald Ulysses Swanson Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jess Høyere kommer jeg ikke. Fruktavdeling. Satse på ass.butikksjef eller butikksjef da Er det bare 6 trinn? Tariff for Handel & Kontor stopper på 6 trinn. Etter hva jeg har hørt følger de store dagligvarekjedene denne. http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=696 Men man vil selvsagt ikke tjene over 170 kr i timen fra starten, så om trådstarter ikke har ansinitet eller erfaring fra tidligere, så vil lønnen i H&M være en del lavere. Lenke til kommentar
hean Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Oi... ser lønnstrinn 1 var under 140 kr i 2012, det er lite. Tilsvarer ca 280 000 kr i årslønn, med tillegg og overtid så er vi litt over 300 K. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå