susorten Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 edderkopp mamma Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Flott bilde, Utrolig artig å se edderkopp ungen trygt under `vingene` til ho mor :-) Litt synd at ikke mamma hodet kom i fokus også sånn jeg ser det, men ser du muligens har forsøkt ved å bruke veldig liten blender, kanskje den minste for dette makro objektivet ? Endret 1. august 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
susorten Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 ser nå ja at eg har brukt f22 å sko kansje vert nernare f11. meina å ha lest ein plass at f8 - f11 på macro for å få nokk dybdeskarphet.? Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Prøver å lese meg opp på disse sakene, vet ikke nok om dette, men ser ut som du har rett mhp. å velge blender f8-f11 som max, ikke særlig mer å hente utover det på dybdeskarpheten i følge dette innlegget og isåfall går det visst en del utover skarpheten osv. : http://www.akam.no/a...-_del_2/75489/2 Hilsen Anita, alias Jentungen2 Endret 1. august 2013 av Jentungen2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg