Substitute Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Bilde 3: Ja! Det er jo akkurat slike bilder jeg vil se. Flotte gater og fin reklame for Stavanger. Nå snakker vi å selge Rogaland. Fin eksponering og veldig fint lys. Flott dybde. Bilde 4: Du har skjønt det. Dette er en alletiders god ide. Du har klart å formidle noe av det viktigste med Rogaland. Det er her Norge tjener penger. Flott med stor blender og fine farger. Kjempebra. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Interessanter valg og jeg gleder meg å se fortsettelsen fra temaet Rogaland. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Flott start på festen. Lenke til kommentar
RahRahna Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Takker for tilbakemeldingene:) Her er dagens bidrag fra Olivers, Hyggelig betjening som lot meg ta bilder hos dem:) Dag 5 Rogland - Mat f/16 1/20 30mm Lenke til kommentar
RahRahna Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Kom noe sent igang med å ta bilder i går så prøvde meg med fram i mørket i / ved Sandveparken i Sandnes. Sovnet på sofaen før jeg rakk å last opp Dag 6 Friområdet ved Sandveparken f/2.8 20sec ISO-800 16mm Edit:Skalert ned bilde litt Endret 7. august 2013 av RahRahna Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Bilde 2; en veldig fin solnedgang! Lenke til kommentar
RahRahna Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Takker, ble fornøyd med bilde 2:) Dag 7 - Sandveparken f 3.5 1/50sec 30mm Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Dag 7. Flotte farger og flott formidling av stemning. Veien leder inn i bildet og skaper fin dybde. Jeg synes det grønne innrammer bildet veldig fint. Bildets uklarhet gir det en drømmende look. Det er en ro og harmoni over parken. Bra. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 En tur i parken. Det er noe man bør unne seg når man er på bytur. Parkbildet er muligens en tanke skjevt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå