Gå til innhold

c&c: bare dør etter ca 20 sec..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror det er noe sperre-greier på enkelte warez-versjoner, som gjør nettopp det du beskriver. Les retningslinjene.

Vet at det kansje er litt imot reglene, men det er så kjipt å ikke kunne spille på lan... noen som vet hva jeg kan gjøre...?

Skjønner hva du mener. Det har skjedd meg også.

Noen som veit hva man kan gjøre eller?

Lenke til kommentar
Hei

Har begynt å spille c&c: generals, men etter ca 20sec dør jeg plutselig...! dette skje når jeg rpøver å spille på lan... og ja, det er lasta ned...

Hadde samme problem selv.Og jeg har orginal spillet!

Søkte på C&C Generals support,gjør følgende:

1.Uninstall spillet

2.Gå inn på min datamskin å slett mappen der spillet lå i

3.Defragmanter hard disken C:

4.Start pc på nytt

5.Installer spillet på nytt

Joik har større kraft enn krutt..........!

Lenke til kommentar
Tror det er noe sperre-greier på enkelte warez-versjoner, som gjør nettopp det du beskriver. Les retningslinjene.

Vet at det kansje er litt imot reglene, men det er så kjipt å ikke kunne spille på lan... noen som vet hva jeg kan gjøre...?

Kjøp heller spillet på butikken!Mye bedre.

Lenke til kommentar

Jeg har forstått det slik at dette er en sperre som virker ganske genial, spør du meg. :) Men så har det vel slik at den kan gå ut over folk som har originalen også. Laster ikke ned spill lenger jeg, men hadde ofte det problemet med spill fra Westwood som var lastet ned. Kjøp det!

Lenke til kommentar
Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt.

Gjør som andre og kjøp spillet.

posten stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...