Jonas Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hei Har begynt å spille c&c: generals, men etter ca 20sec dør jeg plutselig...! dette skje når jeg rpøver å spille på lan... og ja, det er lasta ned... Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Tror det er noe sperre-greier på enkelte warez-versjoner, som gjør nettopp det du beskriver. Les retningslinjene. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Tror det er noe sperre-greier på enkelte warez-versjoner, som gjør nettopp det du beskriver. Les retningslinjene. Vet at det kansje er litt imot reglene, men det er så kjipt å ikke kunne spille på lan... noen som vet hva jeg kan gjøre...? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Tror det er noe sperre-greier på enkelte warez-versjoner, som gjør nettopp det du beskriver. Les retningslinjene. Vet at det kansje er litt imot reglene, men det er så kjipt å ikke kunne spille på lan... noen som vet hva jeg kan gjøre...? Skjønner hva du mener. Det har skjedd meg også. Noen som veit hva man kan gjøre eller? Lenke til kommentar
Izex Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Kjøpe orginalen brukt på qxl? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 nei.det er ikke derfår.. du har sikkert formatert win,slik ar disse savefiler er borte. er bare og innstalere spillet på nytt igjen..da vil det fungere Lenke til kommentar
xector1 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Har du husket å oppdatere til siste patch? 1.06 tror jeg. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 nei.det er ikke derfår..du har sikkert formatert win,slik ar disse savefiler er borte. er bare og innstalere spillet på nytt igjen..da vil det fungere Du har sikkert rett men jeg tror det er fordi det er en warez versjon og at nøkkelen er feil. Da blir det nesten som et demospill Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Siden Westwood ikke lar dere spille over internett med fake cd-key, hvorfor skulle de la dere spille gratis på et LAN med fake cd-key? Det er direkte ELENDIG business for dem hvis så var tilfelle. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 HeiHar begynt å spille c&c: generals, men etter ca 20sec dør jeg plutselig...! dette skje når jeg rpøver å spille på lan... og ja, det er lasta ned... Hadde samme problem selv.Og jeg har orginal spillet! Søkte på C&C Generals support,gjør følgende: 1.Uninstall spillet 2.Gå inn på min datamskin å slett mappen der spillet lå i 3.Defragmanter hard disken C: 4.Start pc på nytt 5.Installer spillet på nytt Joik har større kraft enn krutt..........! Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Tror det er noe sperre-greier på enkelte warez-versjoner, som gjør nettopp det du beskriver. Les retningslinjene. Vet at det kansje er litt imot reglene, men det er så kjipt å ikke kunne spille på lan... noen som vet hva jeg kan gjøre...? Kjøp heller spillet på butikken!Mye bedre. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg har forstått det slik at dette er en sperre som virker ganske genial, spør du meg. Men så har det vel slik at den kan gå ut over folk som har originalen også. Laster ikke ned spill lenger jeg, men hadde ofte det problemet med spill fra Westwood som var lastet ned. Kjøp det! Lenke til kommentar
Hansemann Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Kjøpe orginalen brukt på qxl? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det omfatter også informasjon om bruk av diverse modchips og lignende for konsoller. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned spesifikk musikk, film, programvare etc. fra filesharing-hubber, videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du spesifisert warez" er ikke tillatt. Gjør som andre og kjøp spillet. posten stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg