Hyuki Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hvordan får jeg til lignende effekt? Jeg er relativt dreven i redigering, men forstår ikke hvordan jeg skal gjøre dette. :/ Lenke til kommentar
Xinopay Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Det er ikke "redigert ild til vann". Det er redigert inn "flammeformet" vann. Ikke noe poeng i å gjøre det vanskeligere enn det trenger å være Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Nekter å tro at det noen gang var flamme der, er nok klipp og lim som gjelder her. Lighteren var ikke på når bildet ble tatt, vannet ble lagt til fra ett annet bilde. Evt er vannet bak lighteren, og man har på en eller annen måte fått til denne formen ved å f.eks slippe noe ned i vannet. 1 Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Litt vann herfra, litt vann derfra. Cut&paste. Smacksmack. Ferdig. Endret 1. august 2013 av Lars Anker-Rasch Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Sikker på at det ikke er blå gjennomsiktige flammer? Eller en helt unik lighter? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Sikker på at det ikke er blå gjennomsiktige flammer? Eller en helt unik lighter? En blå flamme, som reflekterer lys, ikke lager lys, med runde kanter og dråpeformede "avstikkere"? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Sprayflaske med vann - bilde av lighter med vanndråper. Bilde av vannsprut, bilde av vanndråper - photoshoppe sammen - ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå