Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tips til sexleketøy ved penetrering av henne.

Anbefalte innlegg

Hei!

Enkelte kvinner har vanskeligere for å "komme" under sex enn andre. Min nydelige kjæreste har aldri kommet mens vi har hatt sex (altså klitoris ikke er med på leken). Vi er glade i å prøve nye ting - og vi skriver her for å se om det kunne være noen muligheter som vi kan vurdere å prøve.

I tillegg til å slappe av, ta tiden til hjelp for å være enda mer komfortable og slike ting, tar vi gjerne i mot tips både i form av sex-stillinger og sex-leketøy.

På forhånd takk. :)Anonym poster: 274a4246d3659ec2c0276136397794f3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere kan jo prøve følgende stilling: Dere begynner sidelengs på sengen med deg bakerst. Kanskje lettest å penetrere med en gang, men omsider snur du deg 90 grader vekk fra henne, slik at du ligger på tvers av sengen dersom dere begynte vanlig. Hun ligger med beina over deg. Herfra har du full tilgang til klitten, som kanskje trenger litt glidemiddel. :)Anonym poster: cc82201960c681173f22dafd8c742ad7

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

we-vibe?

Den er met å brukes under samleiet og treffer både klitoris og g-punktet.

Personlig syntes jeg det ble for mye, men er vist mange som liker den.

Syntes det ble litt "klumpete", det hjalp litt å bruke mye mer glidemiddel enn jeg trodde den trengte, men den er ikke blant de tingene vi tar frem så ofte for å si det slik.

Da er en liten klitoris vibrator som brukes ved siden av bedre spør du meg.

Man må bare finne en stilling hvor det er plass til en hånd med en vibrator på klitoris.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte et sånn plastikk kyskhetsbelte til min forrige pulevenninne som hadde samme problem. Det er billigere og rimeligere og du blir eneste veien til henne nytelse, så når du først slipper henne løs så er hun allerede så kåt og klar at ikke mye må til. Krever selvsagt at hun er av den oppegående feminine typen som liker å være underdanig og ikke en av disse mange feministtrollene som tror de klarer seg uten en mester.

Lenke til kommentar

For det første: trekk pikken ut av dama. Du har langt større sjans til å få det til å gå for henne ved bruk av hender, fingre og tunge. Det er også langt lettere å bruke diverse vibratorer, plugger og dildoer hvis du har begge hender fri og en skikkelig arbeidsstilling.

Så er det bare å slippe seg løs og drive henne til nye høyder. Snu deg rundt, så kan hun leke med pikken din mens du "opererer" på henne der nede.

Hvis du så etterpå på død og liv skal ha pikken i henne *gjesp*, så kan du gjøre det helt til slutt etter at hun er fornøyd. Så kan du bare peise på og bli ferdig så fort du kan.

Anonymous poster hash: 44dc6...e31
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...