Trevor Phillips Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ja som tittelen sier, eg trenger hjelp til å velge mellom dissa to skjermane? Eg spilla mye fps spill og ser en del på film. Noen her som har eller vet at dissa skjermane er til å anbefale? Tusen takk for alle svar. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 ASUS, rett og slett fordi den har displayport mens BenQen ikke har det. Lenke til kommentar
Trevor Phillips Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 ASUS, rett og slett fordi den har displayport mens BenQen ikke har det. Støtter displayport 120/144hz ? Såg på andre forum at displayport va akk det samme som hdmi? Eg vet ikkje? Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 For å kunne bruke 120/144Hz må du ha Displayport eller Dual DVI-D utganger/innganger, samt kabler. Lenke til kommentar
Trevor Phillips Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 For å kunne bruke 120/144Hz må du ha Displayport eller Dual DVI-D utganger/innganger, samt kabler. Så f.eks denne vil virke http://www.netonnet.no/art/data/nettbrett/annet-tilbeh%C3%B8r/valueline-displayportskabel3m/184067.6200/ ? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Støtter displayport 120/144hz ? Såg på andre forum at displayport va akk det samme som hdmi? Eg vet ikkje? Displayport støtter hvilken som helst oppdateringsfrekvens. Hovedårsaken til at du vil ha displayport er fordi DVI er på vei ut Så f.eks denne vil virke http://www.netonnet....3m/184067.6200/ ? Ja, Lenke til kommentar
Trevor Phillips Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Okey, TUSEN TUSEN TAKK for kjappe og enkle svar. Går nå for Asus VG248QE og displayport kabelen som eg linka til. Og igjen tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå