Gå til innhold

Hvor mye ville dere gitt for denne tv'n i dag?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du sier ingenting om hvor mange tommer din er

fiks en link til tv'n du har, ikke til tv'serien du har tv fra.

du får ny 46" philips led til 4000

antar toppen 2000 for din

om du finner noen dumme nok til å kjøpe en så gammel tv med 3d babyteknologi

Lenke til kommentar

slik er det med elektronikk, og derfor kjøper man aldri slikt som dell, apple og andre overprisede dingser med lukket babyteknologi som selvsagt raskt synker i verdi.

med mindre du er en av dem så må ha det siste nye, har ingen problem med å kaste penger ut vinduet og har en sterk trang til å gi etter for påtvunget mote som kun er mote for trangsynte.

Lenke til kommentar

Det potensielle kjøpere ser på er hvor mye de må gi for en ny TV. De gidder ikke gi 2000,- for en brukt når de får en flunka ny for en tusenlapp ekstra.

Selv har jeg en 42" plasma som jeg gav nesten 11.000,- for. I dag får jeg ikke gitt den bort en gang. Siden Plasma er "gammelt" og det er LED som er "in".

Lenke til kommentar

Det potensielle kjøpere ser på er hvor mye de må gi for en ny TV. De gidder ikke gi 2000,- for en brukt når de får en flunka ny for en tusenlapp ekstra.

Selv har jeg en 42" plasma som jeg gav nesten 11.000,- for. I dag får jeg ikke gitt den bort en gang. Siden Plasma er "gammelt" og det er LED som er "in".

Hehe. Jeg skal selge min led for å kjøpe plasma, så det er alltid noen som har behov for det meste! :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...