FEAR2 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Hei. Sjefen er på ferie t.o.m 19/08. En dag før han dratt , sendte han epost til meg. Han innkaller meg til samtale, tid 19/08 kl 13 . Klagesak!!! Han vil ta opp saken med meg da.Synes dere at det er riktig?!Burde han ikke vente med innkalling? Tok dette opp med fag forbundet. Tillitsvalgt skal være tilstedet . Endret 1. august 2013 av FEAR2 Lenke til kommentar
FEAR2 Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Ok Nothing to say:) Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Flott å ha en samtale med arbeidsgiver av og til men, hva vil du vi skal svare på?? Lenke til kommentar
FEAR2 Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Flott å ha en samtale med arbeidsgiver av og til men, hva vil du vi skal svare på?? Less en gang til Lenke til kommentar
Ram's Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Det samme anbefaller jeg deg også å gjøre. Finner ingen spørsmål jeg. Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Synes dere at det er riktig? Går ut ifra at det er spørsmålet? 2 Lenke til kommentar
FEAR2 Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Synes dere at det er riktig? Går ut ifra at det er spørsmålet? Nå var du flink . Hva er ditt svar da? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ja, det er riktig. 19/08 skal du bli slakta. 2 Lenke til kommentar
FEAR2 Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Ja, det er riktig. 19/08 skal du bli slakta. Nå skremte du meg!! Endret 1. august 2013 av FEAR2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ser ikke problemet. Han kaller deg inn til et møte for å snakke om eventuelle problemer dere kan ha? Er det ikke bra da? Lenke til kommentar
FEAR2 Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Ser ikke problemet. Han kaller deg inn til et møte for å snakke om eventuelle problemer dere kan ha? Er det ikke bra da? Møte!!!! Hvem snakket om det ?!! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Nå skremte du meg!! Da blir sykemeldingen forlenget Det hjelper ikke å løpe fra problemer og vanskelige situasjoner. 4 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Samtale/møte går da fort ut på det samme. Sykemelding forlenget? Er du syk, eller er du ikke? 2 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Mener du det er problematisk at han vil ta samtalen samme dag som han kommer tilbake? Jeg ser ikke problemet. 2 Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Nå var du flink . Hva er ditt svar da? Er bare 16, så har jo ikke så mye peiling når det gjelder arbeidstaker og arbeidsgiver. Men arbeidsgiver er (kanskje) pliktig til å innkalle til møter/samtaler, og det kan virke svært slitsomt og urettferdig for arbeidstager, noe som vil resultere i at arbeidstager vil føle at dette ikke er riktig. Men ved å innkalle til møter/samtaler og å møte opp på disse møtene/samtalene, så vil forhåpentligvis arbeidsgiver og arbeidstager komme til et kompromiss, for eksempel når det gjelder å forlenge sykmeldingen, eller at man tilslutt kommer til enighet om at det beste er å si opp jobben av ulike grunner. Så om det er riktig eller ikke er vanskelig å si. Det avhenger vel av hvilket perspektiv du ser det fra. Lenke til kommentar
FEAR2 Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Det hjelper ikke å løpe fra problemer og vanskelige situasjoner. Enig med deg, men jeg gidder ikke å gå rundt og lurer på hva det er!!! Han kunne jo vente å nevne til han kommer tilbake!! Jobber i firmaet 14 år. Vet ikke hvilken klage han snakke om? Endret 1. august 2013 av FEAR2 Lenke til kommentar
FEAR2 Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Samtale/møte går da fort ut på det samme. Sykemelding forlenget? Er du syk, eller er du ikke? Kan jeg slippe å svare?!! Lenke til kommentar
FEAR2 Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Ok, følg tråden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå