^ole Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Har fra før: Aopen midi tower ATX HQ45 m/250W Power MSI KT7-266 Pro-R Socket A--------bare masse kødd med det,kjøpt som demovare på komlett AMD t-bird 1,4 ghz Zalman CNPS 5000---------oppgraderes pga. ikke sånn der feste hull på hovedkortet, og framtidig oppgradering av CPU. Logitech desktop optical pc2100 256 DDR cl2.5 Tenkte å kjøpe DFI lanparty nforce2 ultra, Thermaltake A1607 Volcano 11 Xaser Edition SocketA og Black Icemat + Microsoft Intellimouse Explorer 3.0 Retail. er det noen av disse oppgraderingene jeg ikke kan gjøre??? er det noe problem når jeg bare har 250W?? Er sånn 99 % sikker på at hovedkortet passer til aopen kabinettet mitt, noen som kan bekrefte det? Vennligst gi tilbakemelding hvis det er noe som ikke passer sammen av det jeg skal kjøpe og har fra før. Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 ville nok spandert 500kroner på et skikkelig psu ja, 250w kan nok bli for lite.. Lenke til kommentar
^ole Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 kan bli for lite, MEN DET GÅR VEL??? tar DFI hovedkortet så veldig mye mer en det gamle??? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 det kan gå med ein 250w strømforsyning... men eg anbefaler deg til å kjøpe ein ny ein hvis du gjør det ikkje kjøp under 350w Lenke til kommentar
^ole Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 takker for svar. men hva skjer hvis jeg får for mye ting på hovedkortet som tar strøm, blir det ødelagt, slår dataen seg av eller??? Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 et av tegnene på at man har for liten psu er at man får random re-boots, systemet blir ustabilt, henger seg..hva er det du egentlig skal koble til psu? Lenke til kommentar
Ohord Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg ville ha oppgradert minne også. Kanskje til PC2700 eller 3200. Det er på grunn av at det minne du har er litt tregt. Hva med denne hvis du ikke skal overklokke, og denne hvis du skal. Jeg ville gått for et annet hovedkort, sånn som EPoX EP-8RDA3+, eller et Abit NF7-S v2.0. CPU ville jeg valgt AMD XP 2500+, den har god ytelse i forhold til pris, å den kan overklokkes ganske lett til 3200+. Lenke til kommentar
^ole Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 jeg har en brenner og dvd, en hardisk og diskettstasjon, skjermkort,modem som skal brukes på hovedkortet. hvorfor ville du godt for et annet hovedkort, Ohord??? jeg hadde egentlig ikke tenkt å kjøpe ram og nye strømforsyning også! blir litt mer penger enn jeg hadde tenkt å bruke Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Ville ikke kjøpt Volcano 11, kjøp heller X-Dream SE. Mye mer for pengene. Kjøp for all del IntelliMouse 3.0 med Icemat! Finnes ikke andre mus på det nivået. Ville gått for raskere ram Lenke til kommentar
^ole Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Hvor finner jeg denne kjøleren??? rammene som jeg har nevnt er ikke noen som jeg skal kjøpe, men som jeg har fra før. plis svar om 250W er for lite for DFI lan party nforce2 Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 X-Dream får du hos www.3dfxcool.no, 250 watt psu er i minste laget. Anbefaler 400watt hvis du modder. DFI Lan Party kortet er og anbefale Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 hvis du gjør det ikkje kjøp under 350w Og ikke kjøp Q-tech... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg hadde ikke kjøpt et DFI-lanparty, tester viser at det yter en god del dårligere enn andre nForce2-baserte kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå