Niklasp Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Russland tar imot den amerikanske varsleren.Edward Snowden har fått innvilget asyl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Huff der var han heldig, godt at han slapp å fly noen sted det hadde vært døden for han tror jeg. Endret 1. august 2013 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Spoki0 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Huff der var han heldig, godt at han slapp å fly noen sted det hadde vært døden for han tror jeg. Ett fullt passasjerfly fra Moskva til ett sted i Europa, om USA hadde skutt ned det flyet hadde det vel fort blitt krig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ett fullt passasjerfly fra Moskva til ett sted i Europa, om USA hadde skutt ned det flyet hadde det vel fort blitt krig. Må ikke skytes ned, de har jo allerede fått flere fly ned når de har flydd gjennom NATO land i håp om at han skulle være ombord, om jeg ikke tar feil hvertfall. Vil tro Snowden er en viktig informasjons brikke for Russland og. Lenke til kommentar
awesome87 Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Litt av et "demokrati" i USA: 'Vi lover å verken myrde eller torturere mannen for å ha lekket informasjon om den topphemmelige masseovervåkningen av uskyldige mennesker'... Lenke til kommentar
Perstein Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hele denne saken, samt Bradley Manning dommen vitner om at USA jobber seg lenger og lenger bort fra idealene de var grunnlagt på og over i den totalitære sfæren. Ganske skummelt med tanke på at de også er verdens desidert største militærmakt... Lenke til kommentar
Bakken91 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Litt av et "demokrati" i USA: 'Vi lover å verken myrde eller torturere mannen for å ha lekket informasjon om den topphemmelige masseovervåkningen av uskyldige mennesker'... Jupp, det får jo en til å lure på hvor "fritt" USA er... Endret 4. august 2013 av Bakken91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg