Gouldfan Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Håper de går tilbake til den gode siden, behold ting som de var og ikke dra inn noe overpriset 4 år gamle greier som ikke funker! Endret 28. august 2013 av Gouldfan Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 Abstinenser..... Den nye siden så helt forferdelig ut. Ingenting av det gode og gamle var der. Mislykket kosmetisk operasjon. Skjønner ikke hvorfor de gidder ødelegge noe som var perfekt. Lenke til kommentar
arthon Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Rimelig amatør når de ikke legger ut en frontside med en beskjed når de er nede istedet for at browseren surrer og går til timeout. Er jo ute i dager av gangen. Dette er det nærmeste jeg kom til noe; http://avforum.no/forum/faq.php?faq=services Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. august 2013 Forfatter Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Rimelig amatør når de ikke legger ut en frontside med en beskjed når de er nede istedet for at browseren surrer og går til timeout. Er jo ute i dager av gangen. Dette er det nærmeste jeg kom til noe; http://avforum.no/forum/faq.php?faq=services Ja det er jo en hobbysite, drevet av frivillige mest. Men det værste er at den nye siden stinker.... Nå er idiotien oppe å går igjen. Hvor lang tid skal de bruke på denne søpla? Endret 27. august 2013 av Gouldfan Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 De er vel ikke helt ferdige ennå....; http://avforum.no/forum/forumdisplay.php?f=80 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Spørs om de noengang blir det. Altfor buggy side for min smak. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hvis det her er slik det skal være, så håper jeg de har den gamle i backup klar for å laste opp på nytt... 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Ingen av trådene mine er ikke å få tak i, fungerer ikke. De kan ikke holde på sånn, den gamle siden var jo så å si feilfri. Endret 28. august 2013 av Gouldfan Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ingen av trådene mine er ikke å få tak i, fungerer ikke. De kan ikke holde på sånn, den gamle siden var jo så å si feilfri. Prøv denne: http://avforum.no/forum/?langid=1 Lenke til kommentar
arthon Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ja det er jo en hobbysite, drevet av frivillige mest. Men det værste er at den nye siden stinker.... Nå er idiotien oppe å går igjen. Hvor lang tid skal de bruke på denne søpla? Alle forum har en hel del frivillige som hjelper ut, selv store USA forum som AVScience (AVS forum) men de er kommersielt eiet, og det er AVforum også, så det er ingen unnskyldning. Hvis man skal oppdatere forum softwaren og flytte tidligere aktivitet over så gjør men ikke det på hoved domene navnet og legger hele forumet dødt i lengre tid. AVS forum som gjorde en liknende oppdatering for et år siden og de var bare nede noen timer. Hvis man absolutt trenger å legge ned forumet en periode så legger man en plakat som forklarer hvorfor. Denne AV beta fronten som ligger der nå har de jo hatt på et under domene veldig lenge, mer enn et år såvidt jeg husker. Men det er tydeligvis ikke like lett å være system programmerer og samtidig være smart. Bare se på formet her som nå har fått en Quote funksjon hvor Quotes ikke kan deles opp så man kan svare på enkelt seksjoner av innlegg. Komplett uforståelig hvorfor noen har trodd at det er smart. Men så er jo forum softwaren som Diskusjon.no bruker det dårligste, mest håpløse og oftest kræsjende forum software jeg noen gang er borte i. Så hvorfor de fortsetter å bruke det og flikker på det år etter år er helt uforståelig. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Prøv denne: http://avforum.no/forum/?langid=1 Nei de har ikke tatt med trådene jeg skriver i. Kun et par tråder. Har også mistet alle abbonenter. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Nede igjen... Lenke til kommentar
arthon Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Nei de har ikke tatt med trådene jeg skriver i. Kun et par tråder. Har også mistet alle abbonenter. Du forstår da vel at det er ingen tråder annet enn test tråder enda så selvfølgelig finner du ikke dine tråder eller abonnenter siden de ikke har aktivert forum innholdet enda..... Ser ut som om de har lest her eller våknet av bevisstløsheten og faktisk lagt ut en plakat som sier at de oppdaterer og er oppe å går om 24-48 timer, eller noe sånt. En dag eller to er ganske vagt! http://avforum.no/Maintenance.htm Endret 29. august 2013 av arthon Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Du forstår da vel at det er ingen tråder annet enn test tråder enda så selvfølgelig finner du ikke dine tråder eller abonnenter siden de ikke har aktivert forum innholdet enda..... Ser ut som om de har lest her eller våknet av bevisstløsheten og faktisk lagt ut en plakat som sier at de oppdaterer og er oppe å går om 24-48 timer, eller noe sånt. En dag eller to er ganske vagt! http://avforum.no/Maintenance.htm Det var aktivt, fant en av trådene, men de hadde droppet hele chitchat avdelingen. Funket heller ikke å poste. Forumet behandlet gamle medlemmer som nye, med restriksjon mot å poste uten moderators godkjennelse. Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Hmm 4år på å planlegge overgang, med nedetid 48 timer (?!) Eierne kunne jo spurt medlemmene om hjelp/forslag hvis de ikke kan bedre. Burde absolutt kunne gjøres online med rett planlegging. Evt en mindre nedetid på 1time dersom det er ressurs-begrensninger på tilgjengelig hardware - det meste kan "pre-stages" og så kan man evt ta en differensiell backup av gammelt forum når det er nede og legge inn restore av dette til nytt forum (mens det nye er oppe). Ellers ikke overbegeistret for den nye look'en - ser ut som de har gått i samme fellen som endel andre forum og satset på proprietær forum-løsning med resulterende ytelses- og brukervennlighetsproblem. Altfor mye plass (såkalt "screen real estate") er satt av på toppen av hver side til annonser og "Latest from the official AVforum editors" Endret 31. august 2013 av Rune_says Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Helt utrolig at det går an! Må virkelig være underbemannet og uheldige for å få til et sånt rot. Lurer på om ikke AVForum som vi kjenner det er DØD!!! Lenke til kommentar
troutmaster Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ja, de har satt seg selv i en fortvilet situasjon.. Tror jeg skal la være å sjekke siden en ukes tid, blir mindre irritasjon av det. Kanskje........... Lenke til kommentar
Rune_says Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Avforum nede igjen. Var inne og tittet litt nå etter en ukes pause og begynte å lese på noen tråder... men så... "Tjenerfeil" For å si det veldig kort virker det som om AVForum på ene siden argumenterer med at de har ulønnede idealister til å drifte sidene. MEN, på den annen side går de for en veldig omfattende og kompleks publisering, som passer for en profesjonell bedrift med mange fulltidsansatte og kompetente medarbeidere. Derimellom er det et gap og etterhvert et stort forklaringsproblem. Layouten er fremdeles superdårlig med feil størrelse på tekst, ikoner, bilde-linker som ikke funker, altfor mye plass brukt på reklame - osv, osv, osv... Dette holder ikke Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 14. september 2013 Forfatter Del Skrevet 14. september 2013 Så lei nå, har lagt ned flere timer i tråder på forumet, klassisk musikk, og stereo, og chitchat avdelingen. At de ikke engang legger ut en melding som forklarer hva de gjør!!. Det nye forumet bør drite blomster..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå