TheKims Skrevet 16. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2014 Har ikke rørt spillet på en stund, men må si de har kommet en lang vei med spillet Vurderer litt på om jeg skal leie en server Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Spillet er på 45% salg på steam nå men er veldig usikker på om jeg skal kjøpe det, noen som har noen anbefalinger for/mot det? jeg vil ha svar fort hvis jeg kan.(innen 2 dager) EDIT: jeg valgte å kjped det etter en ven greide å overtale meg... Endret 21. juni 2014 av Slettet-RnjNn5NbHl Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Spilt spillet noen dager nå, sett videoer av tidligere gameplay og vil si at det har kommet seg veldig. Det er dog en del alvorlige bugs som må ordnes. Vil også se mer innhold snart ) Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 (endret) Finnes det norske servere? har ikke funnet noen norske ennå, noen må sette opp en. Gamer.no se og spons en PVE COOP server. Endret 5. januar 2016 av Magnetmannen 1 Lenke til kommentar
1969 Skrevet 5. august 2016 Del Skrevet 5. august 2016 Har blitt litt hekta på 7 Days to die for tiden. Er det noen som vet om en kurrant stabil norsk/skandinavisk/engelsk PVE server med passord som det er mulig å joine ? Har til nå spilt på ulike åpne servere, et par dem var rimelig ustabile, og den jeg trives best på ser det ut som hackerene har funnet de siste dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå