TheKims Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Så denne først i dag å det ser ut som et virkelig kult spill. Visst du føler det samme så please hjelp spillet på kickstarter eller trykk på Steam greenlight http://youtu.be/R2P3gr92Ap8 Endret 12. august 2013 av 1982kims 1 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Så dette for noen dager siden selv, og synes det ser vanvittig morsomt ut! Hadde helt glemt det, så takk for påminnelsen, skal inn og backe det nå 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Skal slenge inn litt kroner til utviklerene neste lønning. Gikk hvertfall på Greenlight å trykket ja til å få spillet der. En blanding mellom Minecraft og DayZ må jo bare bli morro. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Så faktisk litt kult ut. Lenke til kommentar
Kuppz Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Ser ganske fett ut ja, backet det for et par dager siden og trykka ja på greenlight. Håper de får det til, hvis backinga ikke går ned over så bør de klare det, takket være et par store de siste dagene, hjelper når kjente youtubere viser det frem Lenke til kommentar
GaKKE Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Det så kult ut ja, beta planlagt til oktober(ish). Er klar for og prøve det nå egentlig Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Slike spill som dette og rust har av en eller annen grunn en veldig lei tendens til å være i alpha/beta for evig -__- Lenke til kommentar
GaKKE Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 får håpe det ikke blir så da :s såfall "You're a backer of 7 Days to Die - Zombie Survival Game" Early Alpha Access mid august++ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. august 2013 Forfatter Del Skrevet 2. august 2013 Slike spill som dette og rust har av en eller annen grunn en veldig lei tendens til å være i alpha/beta for evig -__- Når det gjelder Rust så er det kun 1 mann som jobber med den modden, sikkert derfor det tar litt tid.Regner med at 7 Days to Die har litt flere utviklere. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 7 Days to Die har vel en par-tre stk iallefall som jobber med det om jeg ikke tar helt feil, kan godt være flere også. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 De har har klart å samle inn nesten $20 000 bare siden i går, så fortsetter det sånn her blir jeg glad Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 $164,131 har de samlet inn til nå med 11 dager igjen. Håper virkelig de når målet Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Interessant skal følge med, tenker jeg backer i løpet av de siste dagene av kickstarter 1 Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Ser genialt ut , jeg skal reklamere litt for dette på div forum så det går på greenlight ! 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 Kun $20 000 igjen til de når målet sitt Alpha vil være tilgjengelig allerede 16 August visst de når målet sitt på $200 000. Lenke til kommentar
Sundox Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Har selv backet dette. Ser kult ut. Gleder meg til Alpha! Lenke til kommentar
GaKKE Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 9000 til de når målet sitt, 9 dager igjen. Det må de vel greie Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. august 2013 Forfatter Del Skrevet 5. august 2013 9000 til de når målet sitt, 9 dager igjen. Det må de vel greie 19000 mener du vel Joda jeg tror de klarer å komme i mål. De har fått inn endel kronasjer bare de siste par dagene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå