CurSe Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Noen som har en vettig forklaring på hvorfor jeg plutselig ikke får lest av mine egne cdpater? Jeg får ikke lest av noe som helst(cd-plater) På forhånd takk Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 jeg kjører win2000 forresten Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Har OS kontakt med spilleren? DVD-spilleren min døde nettop. OS prøvde å åpne cd, men fikk bare "no disk". Hørte at det klikket i spilleren, men den spant ikke opp. Det viste seg at jeg måtte hjelpe CD plata igang (funket til den stoppet igjen). Drevet er utslitt. Så nå er jeg på utkikk etter et nytt (Pioneer DVD-103s, forslag?) Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 jeg får brennt cdplater med brenneren...Så den burde da få kontakt :smile: Men jeg får ikke lest av med den...> _________________ AMD Athlon 1000 MHz socket-A 266 FSB Aopen HQ45 midi ATX aquamarine transp. Epox 8KTA3+ UDMA100 RAID sokkel-A 256MB PC133 SDRAM Western Digital 40.0GB SoundBlaster live! 5.1 player plextor 24/10/40 52x cdrom [ Denne Melding var redigert av: juzamsig på 2002-02-15 00:01 ] Lenke til kommentar
Wiker Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Er det slik at det er CD-plater du tidligere kunne lest som nå plutselig ikke er lesbare lengre? Gjelder det i såfall kun plater du har brent selv? Eller er det slik at plater du nylig har brent (tilsynelatende uten problemer) ikke lar seg lese etter brenningen? I så fall, hvis du bruker CDRWin kan det være det som er problemet. Lenke til kommentar
Frontier_Psychiatrist Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Quote: juzamsig skrev (2002-02-14 23:20):jeg kjører win2000 forresten nesten samme problemet her, dvs at det funker noen ganger (å aksessere cd'ene i windows-utforsker). ikke hver gang jeg starter maskina ;( tipper det har noe med ASPI-layeret å gjøre, men har ikke giddet å gjøre noe med det siden alle cdene kan bli lest med programmet ISObuster. www.isobuster.com Du kan jo teste det og se om det funker :wink: Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2002 jeg får ikke lest av noe som helst! ikke får jeg lest av orginale cdplater og ikke mine brennte cdplater. Mine kompiser får lest av de brennte cdplatene... Lenke til kommentar
Wiker Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Slik jeg forstår det så får du ikke lest noen CD-er, hverken i din plextor 24/10/40 eller 52x cdrom. I så fall er det vel ikke feil med spillerne. Hvis du ellers har sjekka at kabler og sånne ting sitter som de skal, er vel det greieste bare formatC: + reinstallasjon (isteden for å likevel bruke masse tid på å feilsøk). Får du foresten tilgang til CDene hvis du booter fra DOS-floppy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå