Emily1 Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Jeg kommer ikke. Både fordi jeg er langt unna, og fordi jeg ikke har lyst. Det var synd bor du veldig langt unna da? Hadde det bare vært så enkelt. Jeg har en jobb med mye ansvar og hvis jeg tok meg fri, ville jeg gjort det veldig vanskelig både for dem over og under meg. Jeg vil også tjene godt over 3000 kroner på søndag alene. Den alternativkostnaden er litt for stor til at det er økonomisk forsvarlig å la være å jobbe da. Dayum, hva for en hardcore jobb har du da :o Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg er kundeveileder og koordinator (leder) i NSB. Jobben min er kort sagt å følge opp busser, tog, kunder og beskjeder fra Oslo eller ledere på andre togstasjoner. På søndag jobber jeg på Kolbotn stasjon, så det er bare å hilse på hvis du/dere tilfeldigvis er der og ser en mann med rød genser og gul og oransj vest. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 NSB?! Kan du plis gi meg rabatt på togbilletten min til Oslo på søndag? <3 Og ja, klart vi skal hilse på deg 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg selger ikke togbilletter, men "vennerabatt" tror jeg ingen har mulighet til å gi uansett. 1 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 (endret) Jeg er kundeveileder og koordinator (leder) i NSB. Jobben min er kort sagt å følge opp busser, tog, kunder og beskjeder fra Oslo eller ledere på andre togstasjoner. På søndag jobber jeg på Kolbotn stasjon, så det er bare å hilse på hvis du/dere tilfeldigvis er der og ser en mann med rød genser og gul og oransj vest. Kommer og vinker! 03/03 er forresten tingen. Endret 4. august 2013 av Camorack Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Bare kom. Jeg er alene på jobb, det er nesten ingenting å gjøre og jeg skal sitte her i 9 timer til. Litt selskap er hyggelig. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Så denne litt for sent, men da blir det heller litt kos med Arrested Development! Forresten veldig ålreit med sånne tiltak, hadde vært moro med flere! Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Bare kom. Jeg er alene på jobb, det er nesten ingenting å gjøre og jeg skal sitte her i 9 timer til. Litt selskap er hyggelig. Ble itj no av det nei, fikk litt dårlig tid når jeg sku hente samboern på jobb på Kolbotn. Du slapp i det minste å treffe på hu. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Akk, ja. Hvis noen andre vil hilse på, så er jeg her som nevnt til midnatt, men for øyeblikket gjemmer jeg meg fra regnværet i bilen. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Akk, ja. Hvis noen andre vil hilse på, så er jeg her som nevnt til midnatt, men for øyeblikket gjemmer jeg meg fra regnværet i bilen. Kan du ikke komme på Oslo S? Vi er der ca. 22.50, kan hilse på oss Klem Nudelpus <3 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Velvel, hvordan gikk det, og hvilket oppmøte? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Ble bare meg og Nudelpus, det ble en kjempe bra dag 1 Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Ble bare meg og Nudelpus, det ble en kjempe bra dag Ble det noe terte da 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Jeg tror at han mener pels på knaggen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Ble bare meg og Nudelpus, det ble en kjempe bra dag Akkurat slik som jeg forutså i innlegg nr 14. De fleste som melder seg på stiller ikke opp. Spesielt morsomt med idioten Sexylubb1, som var sur og grinete, og angrep andre for å kommentere, men så stiller han selv ikke opp. Litt av en selvironi Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. august 2013 Forfatter Del Skrevet 6. august 2013 Jeg tror at han mener pels på knaggen. Whut?! Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Whut?! wink wink, nudge nudge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå