Gå til innhold

Skal på kino i Oslo, noen som joiner? :P

Emily1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er den personen Nudelpus skal møte! :w00t:

Her er litt info:

Planen er at vi møtes på Oslo S kl. 14:00. Så hadde vi tenkt til å bare reise litt rundt, kanskje finne på noe? Før vi omsider finner en kino litt utenfor byen et sted, men det kan vi se ann litt! :) Vi har egentlig ikke satt opp noen fast plan, det eneste som står på planen er kino, ellers enn det kan vi finne på alt mulig rart! :wee:

Det er Søndag 4/8! Bare så det er klart!

Endret av Klossmajoren
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Kan du?

Naturligvis dersom du skaffer meg plass på det raskeste flyet fra Bergen til Oslo :)

Ikke glem returen!

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Liten notis:

Det er en tendens til at folk som melder seg på slike forumtreff, dukker likevel ikke opp. Har sett slike tråder som dette før og jeg må si at det finnes gjentagelsesfare :)

Lenke til kommentar

Fordi det hadde vært hyggelig å bli med på noe sånt, men jeg har allerede sagt ja til en annen forpliktelse på dette tidspunktet.

Ta fri fra jobben! :)

Tricell:

Jaja, jeg og Klossmajor skal møte hverandre uansett vi, tenkte det hadde vært kos om noen fra Oslo-området kjeda seg og ville finne på noe med oss, men treff blir det uansett :) Evig optimist!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Du fortsetter å spamme ned tråden, selv om du altså ikke kan/skal være med. Bra jobba!

Skaff meg plass på det raskeste flyet du eller hold kjeft :)

Jeg kan naturligvis være med, men jeg er utenfor rekkevidde. Denne tråden skal det diskuteres påmeldinger og relevante innspill til opplegget som for eksempel mitt notis. Det er unødvendig å bare skrive ett enkelt innlegg at en ikke kan, for da kan en like gjerne la være å kommentere.

Men du klarte ikke å forstå følgende poeng:

Hvorfor kommentere i denne tråden dersom du ikke kan? Det fyller bare tråden opp med svada.

Det var ment som en stoppmelding til fremtidige slike avslag, slik at tråden ikke blir forsøplet av "avslag-innlegg". Men nå blir tråden forsøplet likevel fordi du begynner å grine over dette.

Lenke til kommentar

Ta fri fra jobben! :)

Hadde det bare vært så enkelt. Jeg har en jobb med mye ansvar og hvis jeg tok meg fri, ville jeg gjort det veldig vanskelig både for dem over og under meg. Jeg vil også tjene godt over 3000 kroner på søndag alene. Den alternativkostnaden er litt for stor til at det er økonomisk forsvarlig å la være å jobbe da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...