Gå til innhold

Trykke genser med statoil logo?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har aldri prøvet Spreadshirt, men ser de har regler mot bruk av opphavsbeskyttet materiale. Statoils logo havner i den gruppen. Så spør dem først.

Du bør også forsikre deg at de trykker i hvitt (med mindre t-skjorta er hvit.) Hvis ikke vil de lyse områdene i logoen bli mørke på en mørk t-skjorte, fordi vanlig 4-fargetrykk lager lyse farger ved å ha på minfdre blekk, så mer av det hvite skinner gjennom. (Prøv å putte et sort ark i fargeprinteren din, så ser du resulatet.)

Geir :)

Lenke til kommentar

Det er slike klær som er in for tiden..

Har ikke sett noen som har gått med statoil logo.

Ser heller boder med utlendinger som selger "I drive Ford" som stort sett bare yngre kjøper ;)

Du kan jo prøve å gjøre det selv? Kjøpe t-skjorte og sånn kles-trykk-papir?

Lenke til kommentar

Det er slike klær som er in for tiden..

Inn blant ansatte på den lokale Statoil-stasjonen ja. Kalles arbeidsuniform ;)

Tror ikke man oppnår stort annet enn å bli oppfattet som Statoil-medarbeider. Eventuelt juridiske problemer med opphavsretten. Kult er det ihvertfall ikke, men for all del.. :)

Lenke til kommentar

Inn blant ansatte på den lokale Statoil-stasjonen ja. Kalles arbeidsuniform ;)

Tror ikke man oppnår stort annet enn å bli oppfattet som Statoil-medarbeider. Eventuelt juridiske problemer med opphavsretten. Kult er det ihvertfall ikke, men for all del.. :)

Ikkje vil du passe inn der heller, sidan Statoil Fuel & Retail brukar gamlelogoen til Statoil, medan den i førstepost er til petroleumsselskapet Statoil ASA. :p

Man ser litt ingeniør ut

Eg trur du har misforstått litt. Vil du sjå ut som ein ingeniør kan du ta på deg ei skjorte.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Man ser litt ingeniør ut

Og martinF bare holde kjeften din, lurer du kan du sende en pm

Man ser ut som at man jobbe i statoils oljeselskap når man bruker den lillalogoen. Ikke bensinstasjonsdriten ;)

hehehehahaha

Morsom er du i alle fall, det skal du ha.

Lenke til kommentar

Man ser litt ingeniør ut

Ja, fordi alle som jobber i Statoil er ingeniør. Men jeg kan gi deg et tips for å se skikkelig ingeniør ut! Min far er nemlig det, så jeg har full kontroll på det her.

Dongeribusker og en Hard Rock Cafe t-skjorte er alt du trenger.

Endret av Chris93
Lenke til kommentar

Jobber i et stort konsern, er selv ingeniør, og omgir meg sikkert med 99% ingeniører på daglig basis, and I've got news for you, de finnes i alle former og fasonger, men jeg har enda tilgode å se en med Statoil t-skjorte :laugh:

Endret av bas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...