Toalettet Skrevet 1. august 2013 Rapporter Del Skrevet 1. august 2013 Hey. Noen som har bestilt ifra spreadshirt? Lurer på om de er nøye på logo og lover osv? Har en kompis som fikk trykt Acne logoen bak på tskjorta. (wtf) Men jeg tenkte å trykke statoil logoen. Vil det gå? Lenke til kommentar
Populært innlegg Dragen Skrevet 1. august 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. august 2013 Acne? Som i kviser? 12 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 1. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2013 Kan du holde deg seriøs? Akne er kviser. Acne er ett klesmerke Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. august 2013 Rapporter Del Skrevet 1. august 2013 Acne er både et klesmerke og betegnelsen for kviser. Get over it, og svar på spørsmålet til trådstarter. 7 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 1. august 2013 Rapporter Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Er vel ikke verre enn å prøve, det verste som kan skje er at du ikke får genseren. Endret 1. august 2013 av Malmern 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg MartinF Skrevet 1. august 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. august 2013 Det som er mer interessant er hvorfor du skal kjøpe deg en genser med logoen Statoil... 23 Lenke til kommentar
Populært innlegg Henholland1 Skrevet 1. august 2013 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. august 2013 Det som er mer interessant er hvorfor du skal kjøpe deg en genser med logoen Statoil... Det er slike klær som er in for tiden.. 12 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 Har aldri prøvet Spreadshirt, men ser de har regler mot bruk av opphavsbeskyttet materiale. Statoils logo havner i den gruppen. Så spør dem først. Du bør også forsikre deg at de trykker i hvitt (med mindre t-skjorta er hvit.) Hvis ikke vil de lyse områdene i logoen bli mørke på en mørk t-skjorte, fordi vanlig 4-fargetrykk lager lyse farger ved å ha på minfdre blekk, så mer av det hvite skinner gjennom. (Prøv å putte et sort ark i fargeprinteren din, så ser du resulatet.) Geir Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 Det er slike klær som er in for tiden.. Har ikke sett noen som har gått med statoil logo. Ser heller boder med utlendinger som selger "I drive Ford" som stort sett bare yngre kjøper Du kan jo prøve å gjøre det selv? Kjøpe t-skjorte og sånn kles-trykk-papir? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 2. august 2013 Rapporter Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Jeg fikk ikke trykt en t-skjorte med dette bilde da jeg prøvde å skaffe meg en noe unik russeuniform Endret 2. august 2013 av Battaman Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 9. august 2013 Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 Det er slike klær som er in for tiden.. Inn blant ansatte på den lokale Statoil-stasjonen ja. Kalles arbeidsuniform Tror ikke man oppnår stort annet enn å bli oppfattet som Statoil-medarbeider. Eventuelt juridiske problemer med opphavsretten. Kult er det ihvertfall ikke, men for all del.. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 9. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 Man ser litt ingeniør ut Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. august 2013 Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 Inn blant ansatte på den lokale Statoil-stasjonen ja. Kalles arbeidsuniform Tror ikke man oppnår stort annet enn å bli oppfattet som Statoil-medarbeider. Eventuelt juridiske problemer med opphavsretten. Kult er det ihvertfall ikke, men for all del.. Ikkje vil du passe inn der heller, sidan Statoil Fuel & Retail brukar gamlelogoen til Statoil, medan den i førstepost er til petroleumsselskapet Statoil ASA. Man ser litt ingeniør ut Eg trur du har misforstått litt. Vil du sjå ut som ein ingeniør kan du ta på deg ei skjorte. 5 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 9. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 Og martinF bare holde kjeften din, lurer du kan du sende en pm Man ser ut som at man jobbe i statoils oljeselskap når man bruker den lillalogoen. Ikke bensinstasjonsdriten Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 9. august 2013 Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 Man ser litt ingeniør ut Takk for dagens latter! 5 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 9. august 2013 Rapporter Del Skrevet 9. august 2013 Og martinF bare holde kjeften din, lurer du kan du sende en pm Klem til deg og. 4 Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 11. august 2013 Rapporter Del Skrevet 11. august 2013 Ingeniør? Jeg ville tenkt at du var en av mange kjipe nordmenn som til daglig går rundt i t-skjorter du har fått gratis av diverse firmaer Lenke til kommentar
oOleE Skrevet 11. august 2013 Rapporter Del Skrevet 11. august 2013 Man ser litt ingeniør ut Og martinF bare holde kjeften din, lurer du kan du sende en pm Man ser ut som at man jobbe i statoils oljeselskap når man bruker den lillalogoen. Ikke bensinstasjonsdriten hehehehahaha Morsom er du i alle fall, det skal du ha. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 11. august 2013 Rapporter Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Man ser litt ingeniør ut Ja, fordi alle som jobber i Statoil er ingeniør. Men jeg kan gi deg et tips for å se skikkelig ingeniør ut! Min far er nemlig det, så jeg har full kontroll på det her. Dongeribusker og en Hard Rock Cafe t-skjorte er alt du trenger. Endret 11. august 2013 av Chris93 Lenke til kommentar
bas Skrevet 13. august 2013 Rapporter Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Jobber i et stort konsern, er selv ingeniør, og omgir meg sikkert med 99% ingeniører på daglig basis, and I've got news for you, de finnes i alle former og fasonger, men jeg har enda tilgode å se en med Statoil t-skjorte Endret 13. august 2013 av bas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå