Niklasp Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Endelig får Android-brukere også tilgang til nettskypakken.Microsoft slipper Office for Android Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Greit dette, men såvidt jeg har forstått har de ikke laget nettbrettversjon til hverken iOS eller android? Dette er kjipt. Hvem vil vel skrive på en telefon? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 på iOS går det jo fint å bruke apper som er laget til iPhone på iPad selv om designet kan være litt krøkete. det kommer sikkert versjoner som er tilpasset nettbrett etterhvert. Lenke til kommentar
Niklasp Skrevet 1. august 2013 Forfatter Del Skrevet 1. august 2013 Greit dette, men såvidt jeg har forstått har de ikke laget nettbrettversjon til hverken iOS eller android? Dette er kjipt. Hvem vil vel skrive på en telefon? Hei! iOS-utgaven av Office 365 er støttet av både iPhone og iPad, mens Android-utgaven kun har støtte for mobiler, ikke nettbrett. Det står i artikkelen - Niklas Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hvis den ikke støtter digitizer på android er den boss? Noen som vet? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hei! iOS-utgaven av Office 365 er støttet av både iPhone og iPad, mens Android-utgaven kun har støtte for mobiler, ikke nettbrett. Det står i artikkelen - Niklas Å ... Da må jeg ha lest en gammel artikkel eller noe. Takk skal du ha! Regner med det da er tale om en fullverdig versjon for iPad, som drar nytte av den store skjermen, og ikke bare en strukket mobilversjon ...? Noen som har prøvd den? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hvordan er det med lisens for dette? Følger det med en vanlig office-lisens? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg