Nilsen Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Nye dokumenter viser hvordan informasjonen hentes ut.Dette er programmet som lar NSA overvåke deg 1 Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Veldig hissige de er på at det er lovlig.. problemet er vel ikke at det er ulovlig, men at det burde være det. Mulig det var imot noen menneskerettigheter og noe though. 9 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Er dette en fotomontasje eller har faktisk programmet så barnslig grafikk? 3 Lenke til kommentar
Squeegie Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Er dette en fotomontasje eller har faktisk programmet så barnslig grafikk? Det er nok ikke lagt mye penger i design av GUI. 1 Lenke til kommentar
Nator Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Spioner i vei, who cares. Bare man har MacDonald's og TV. 2 Lenke til kommentar
Slettet profil Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Veldig bra at dere tar tak i hva NSA gjør og hvordan. Det er dette norske myndigheter burde diskutere og ta opp med USA, og de andre landene som vi nå vet har tilsvarende programmer. Alt fokuset på Snowden i media er et røykteppe over det egentlige problemet. 4 Lenke til kommentar
_Brukernavn_ Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg synes Greenwald har vært genial i sin dekning av Snowdens avsløringer. Frigi litt informasjon, få myndighetene og selskapene til å svare med vanlige propagandautsagn, for deretter å frigi enda mer informasjon som viser at de offisielle utsagnene var løgn. 7 Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Stakkars den som kommer til å lekke ut slik informasjon om Russland eller Kina 1 Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 http://imgace.com/wp-content/uploads/2013/07/the-nsa-has-pictures-of-my-very-best-friend-e1373147289194.jpg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Så lenge det ikke blir distribuert sammen med Ask toolbar skal vi ikke klage Lenke til kommentar
Fishbones Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) "- Show me all the containing MAC addresses coming out of Iraq so I can perform network mapping" Ja, for MAC Adresser er jævlig nyttig for å finne en persons lokalisasjon Står også mye annet bullshit. Trur dette bare er laget for propoganda og skremsel. Mye av dette er ikke mulig, og de som har laget presentasjonen er tydeligvis ikke veldig teknisk annlagt Endret 1. august 2013 av Fishbones Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg synes det er skammelig at norske politikere ikke tar dette på alvor. Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Veldig bra at dere tar tak i hva NSA gjør og hvordan. Det er dette norske myndigheter burde diskutere og ta opp med USA, og de andre landene som vi nå vet har tilsvarende programmer. Alt fokuset på Snowden i media er et røykteppe over det egentlige problemet. Tror du virkelig på at lille Norge's myndigheter kommer til å ta opp en så sensitiv sak mot US of (f) A, med tanke på hva vi "skylder" dem etter Marshall-planen?? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Er dette en fotomontasje eller har faktisk programmet så barnslig grafikk? Har du sett PP-slidene deres? Virker som de lager dem så stygge som mulig for at folk flest ikke skal orke å se på dem over lengere tid. Lenke til kommentar
hopp1a Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Med tanke på hva de kan gjøre med greia, synes jeg den gjør opp for designet (enda jeg selv ikke har problemer med det) med funksjoner osv. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Jeg vil da si at jeg er minst bekymret for at designet er for dårlig. Lenke til kommentar
KomentarAA Skrevet 3. august 2013 Del Skrevet 3. august 2013 Svært bra Spesielt at en får innsikt i hva som egentlig gjøres og hvordan det arbeides. En ser at det søkes på ord og anormal virksomhet. Det som bekymrer meg er ikke først og fremst hva Amerikanske eller norske "myndigheter" får tak i, men hvem som sitter der. ("Myndigheter" i hermetegn siden meningen er: Ansatte i staten) Det må tydeligvis være mangen som arbeider med det, og det kan være arbeidere som har private agendaer og bruker informasjonen til ting som ikke var myndighetenes intensjon. Håper i det meniste at alle søk de gjør lagres og gjøres tilgjengelig for de det angår etter en viss tid for å sikre en viss ansvarlighet og at de søker det de skal søke, d.v.s. vold, planlagt vold (eller terror) og oppfordring til vold. (Bruk av Nassisme, komunisme eller Islamisme til å tvinge andre) Lenke til kommentar
eirikoo8 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Det er nok ikke lagt mye penger i design av GUI. Det er vel mere at skjermdumpene er fra presentasjonen av programmet og ikke programmet selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå