Krisco Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hei Jeg har noen problemer med å kjøre noen av spillene jeg har installert i fullskjerm. Typisk vil disse spillene åpne seg i window mode og ved å trykke Alt + Enter så blinker bare skjermen, blir svart og etter noen sekunder er jeg tilbake i window mode igjen. Jeg har også prøvd å bytte fra "Normal window" til "Maximized" i egenskaper vinduet til snarveien til spillene. Dette virket faktisk for ett av spillene, men kun ett. Når jeg så skulle forandre oppløsningen i dette spillet til full HD , så spratt det tilbake til window mode. Jeg ønsker også å benytte meg av nVidias 3D vision og så vidt jeg har forstått så skrur denne funksjonene seg kun på automatisk ved fullskjermsvisning (etter at det er aktivert selvfølgelig), og siden jeg har problemer med å få flere av spillene opp i fullskjerm, får jeg heller ikke spilt i 3D Det rare er at det er langt ifra alle spillene mine som oppfører seg på denne måte, de fleste får jeg kjørt i fullskjerm. Det jeg ønsker er forslag på hvordan jeg skal løse dette problemet, etter som at det er ganske irriterende å spille uten 3D også, som f.eks når jeg beveger musa til ene kanten og den spretter over på en annen skjerm o.l. Mer informasjon om mitt oppsett Noen av spillene jeg ikke får spilt i fullskjerm: Company of Heroes, Company of Heroes 2, Tomb Raider, Dirt Graphics card: MSI GTX670 with minor OC through afterburner Screens: Asus VG278H (Main screen, connected with HDMI @ 1920x1080) | Acer 19" (Extended desktop mode, connected with DVI @ 1280x1024) | Acer 19" (Extended desktop mode, connected with DVI @ 1280x1024) Driver: GeForce 326.41 Driver BETA Steroscopic 3D: Enabled Windows 7 64-bit Ultimate Tips, hint og forslag blir gladelig tatt imot etter som at jeg ikke har klart å løse dette problemet på egenhånd, og har veldig lyst til å droppe window mode i fremtiden Takk Kris Gundersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå