Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Hvorfor kan ikke bare Microsoft finne opp sitt eget merkenavn i stedet for å stjele andres? Er du seriøs? Ordet "Sky" er så generelt som det får blitt, ikke noe BSkyB har funnet opp. Dette setter en ny standard fra tull og fjas jeg har lest fra deg. BskyB leverer solide produkter. hvorfor skulle de ønske å bli assosiert med noe middelmådig noe? På hvilken måte er SkyDrive middelmådig? Lenke til kommentar
StoltHD Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Nå må dere skjerpe klovneriene deres llit når det gjelder å lage "klikk på meg" - overskrifter !!! Dette er en av de mest misvisende overskrifter jeg har sett på rimelig lenge og slår dagbladet.no, itavisen og dinside ned i støvlene så det virkelig holder !! Her er det snakk om at de må bytte navn på en tjeneste, ikke at de må kvitte seg med noe som helst ... Dette i tillegg til de helt ekstremt dårlige artiklene dere presenterer på ekstra viser veien for hardware.no og det er rett i vasken om dere ikke skjerper fjåseriene deres med rimelig mange hakk ... eller er poenget her å prøve å nå nye bunnivåer i elendig journalistikk ??? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Er du seriøs? Ordet "Sky" er så generelt som det får blitt, ikke noe BSkyB har funnet opp. Dette setter en ny standard fra tull og fjas jeg har lest fra deg. På hvilken måte er SkyDrive middelmådig? Hvilke garantier har du for dataene dine? På hvilke måter integreres den sømsløst på tvers av alle plattformer? På hvilken måte er du garantert mot snoking? På hvilken måte skiller den klart og tydelig ut fra andre lagringsenheter på systemet ditt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 1. SkyDrive er den skylagringstjenesten som finnes på flest plattformer. Windows, Windows Phone, Mac OS, iOS og Android. Fungerer hvert fall sømløst i Windows 8 og Windows Phone. 2. Nei. 3. Vet ikke. 4. Vel, SkyDrive er en egen mappe i Windows (sikkert Mac OS også), så det er lett å skille mellom. Men på hvilken måte er SkyDrive middelmådig? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Først mister de Metro så SkyDrive. Som om de ikke har nok problemer fra før. Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 (endret) Hva med Team Sky ang. sykling? De har ikke brutt noe altså Edit: Ante ikke at BskyB eide de. Men hva med disse? https://www.skyairline.cl/ Latterlig. Endret 2. august 2013 av CasterAnd Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Ser ikke helt hva BSkyB taper på at MS har SkyDrive men...Besudling av merkenavet deres, forvirring av forbrukerne om hva merkevaren står for og på lang sikt mulig totalt tap av merkevarenavnet de har bygget opp gjennom årtier. Se for deg at Microsoft skydrive blir en flopp og folk assosierer det med en fiasko. Hvem skal i så fall dekke kostnadene med navnebytte og opparbeiding av nytt merkenavn for BSBG?Hvorfor kan ikke bare Microsoft finne opp sitt eget merkenavn i stedet for å stjele andres? Sky er et såpass generelt ord. Det finnes tusner av bedrifter som har ordet Sky i navnet sitt. Helt utrolig at de fikk medhold, dette minner om Apples patent på en firkant. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hva med Team Sky ang. sykling? De har ikke brutt noe altså?Latterlig. Øh.... nei. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Hva med Team Sky ang. sykling? De har ikke brutt noe altså? Latterlig. Team Sky sin hovedsponsor og eier er nettopp British Sky Broadcasting. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Skulle nok kalt det for MicroDrive eller SoftDrive :3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 De er noen år for seint for MicroDrive http://en.wikipedia.org/wiki/Microdrive Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 For sent for Softdrive også http://softdriverecords.com/ http://www.softdrive.ro/ http://www.quicke.nu/Intl/Features/SoftDrive.ept Men jeg skal si meg enig i at "sky" er litt vel generelt til å kalle det et egennavn på en merkevare. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 ._. Jeg bare tulla og syns navna var kjempedust.... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 1. SkyDrive er den skylagringstjenesten som finnes på flest plattformer. Windows, Windows Phone, Mac OS, iOS og Android. Fungerer hvert fall sømløst i Windows 8 og Windows Phone. 2. Nei. 3. Vet ikke. 4. Vel, SkyDrive er en egen mappe i Windows (sikkert Mac OS også), så det er lett å skille mellom. Men på hvilken måte er SkyDrive middelmådig? På samme måte som de andre, du har ingen garantier for dine data over hodet! Lenke til kommentar
Hudsnider Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Det er jo helt åpenbart at de stjal navnet fra British Sky Broadcasting Group.Jeg tipper det var omtrent slik de kom fram til navnet SkyDrive:"Ok guys, we need a name for our new file hosting service. One of those Cloud services. You know clouds, those things in the SKY. So, a hardDRIVE in the SKY, pretty much.Ok, I can't find a good name out of all that, but you know who has a cool name we can use? British Sky Broadcasting Group. Lets just use "Sky" from that and put "Drive" after it to make it sound cooler. Yeah score!" De stjal jo åpenbart ikke navnet fra British Sky B.G. Det handler jo bare om at BSBG vis beskytte identitet sin. Så det handler ikke om tyveri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå