praut86 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Når jeg spiller på keyboardet mitt ( et gammelt Technics KN220 ) , skal jeg få det "over" i pianorollen på fruityloops. Men dette skjer ikke. Fra keyboardet har jeg en kabel fra "Midi out" og til gameporten på lydkortet. Keyboardet har jo som sagt Midi utgang, så det burde jo funke. Er det noen innstillinger som jeg må gjøre i Fruityloops, eller i windows for at det skal funke? eller trenger jeg drivere? Operativ system jeg bruker er windows xp pro. mvh Praut Lenke til kommentar
irneh Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Tror ikke Fruity Loops støtter midi out... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Tror ikke Fruity Loops støtter midi out... Men FL støtter Midi In som er poenget her. :wink: Mer enn at FL støtter Midi In vet jeg ikke, bruker Sonar selv. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Bruker FLStudio 4.1 selv og vet også desverre kun at det er MIDI-IN, men om du har litt kunnskap kjør opp Cubase SX vedsiden av og spill inn dine saker fra FLStudio og fortsett å jobbe i SX Moskus : Cakewalk produkter er fy-fy :wink: Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Moskus : Cakewalk produkter er fy-fy :wink: Ja, det er visst noen idioter i verden som synes det. Bare vent, Sonar 3 kommer til å gjøre at salget av alle andre sequensere går rett "åt skogen"... I wish... :wink: Lenke til kommentar
irneh Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 midi in, midi out... What's the difference? Leste en plass at det ikke gikk ann, det derre med keyboard i Fruity... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå