Gå til innhold

Se min stygge mod :)

Anbefalte innlegg

Bildene taler for seg selv :)

bilde_001_small.JPGbilde_003_small.JPG

stort bilde her og her

Tingen var at jeg hadde dårlig plass på rommet, og fannt ut at jeg like godt kunne sette alt inni skapet. Skrudd/teipet på plass (som dere kanskje ser, mye teip, faktisk en hel rull med teip :D), mindre elegant, men veldig funksjonelt og gjort på en time :D

Men, hva synes dere da? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bildene taler for seg selv :)

.................... Tingen var at jeg hadde dårlig plass på rommet, og fannt ut at jeg like godt kunne sette alt inni skapet. Skrudd/teipet på plass (som dere kanskje ser, mye teip, faktisk en hel rull med teip :D), mindre elegant, men veldig funksjonelt og gjort på en time :D

Men, hva synes dere da? :p

hvis jeg var deg så ville jeg ha gjort alt på nytt... og satt en plate foran slik at bare q-dekslet kom til syne... deretter ville jeg har montert hoved kortet og annet... på en vannrett plate.. evt. fått tak i en sånn plate man fester hovedkortet på.... da hadde du spart mye plass og samtidig hadde det blitt en bedre mod....

Lenke til kommentar
Tja.. Er det ikke det å bygge en PC inn i noe også kvalifisert som case-mod? Eksempelvis Fjøslukts og dings' postkasse, Det er jo samme prinsippet, bare at han her har valgt å bygge den inn i et skap istedet.

</kverulering>

kanskje... men vil heller kalle slike "bygg kabinett sjøl" for casebuild elns. Hakket bedre enn casemod :D

Lenke til kommentar
Tja.. Er det ikke det å bygge en PC inn i noe også kvalifisert som case-mod? Eksempelvis Fjøslukts og dings' postkasse, Det er jo samme prinsippet, bare at han her har valgt å bygge den inn i et skap istedet.

</kverulering>

Jo - det er casemod å bygge en pc inn i en postkasse (selv om casebuild passer bedre). Men å plassere kabinettet inn i et skap eller i en hundekurv for så å kalle det casemod - det er feil bruk av ordet, spør du meg. Etter mine definisjoner har razer ikke gjort noe som kvalifiserer til å kalle dette "casemod".

Lenke til kommentar

</kverulering>

Jo - det er casemod å bygge en pc inn i en postkasse (selv om casebuild passer bedre). Men å plassere kabinettet inn i et skap eller i en hundekurv for så å kalle det casemod - det er feil bruk av ordet, spør du meg. Etter mine definisjoner har razer ikke gjort noe som kvalifiserer til å kalle dette "casemod".

Om det er et skap eller en postkasse er vel det samme , eller finnes

det casemod politzei som bestemmer hva som er lov og bygge i og ikke ?

Lenke til kommentar

</kverulering>

So what ? Uansett riktig sted å poste selv om det kanskje ikke er en 100 % casemod etter definisjon.

Noen her er så fæle til å henge seg opp i bagateller...

Lenke til kommentar
(...) å plassere kabinettet inn i et skap eller i en hundekurv for så å kalle det casemod - det er feil bruk av ordet, spør du meg.
Så vidt jeg kan se er hardwaren tatt ut av kabinettet og skrudd/teipet(:lol:) fast i selve skapet. Altså er PCen faktisk bygget inn i skapet, ikke bare "plassert i det". IMO er dette da casemod/build.
Lenke til kommentar

Hmm, var vel egentlig ikke en spesiell casemod nei. Postet den likevel, kommer oppdatering så snart jeg får låne digikam. Da uten all teipen, q-tec dekslet osv + litt ryddigere da (ny hardware også). Skal også gjøre som Jan E. sa, montere den på en vannrett plate, blir vel pent etterhvert det?

En grønn katode skader vel heller ikke :)

Vent til neste gang :D Da kan det kanskje defineres mer som casemod, men jeg må si meg enig at noen henger seg litt opp i dette med definisjonen av casemod. Ferdigkjøpt (m/ vindu & katoder) synes jeg ikke er noen casemod, men vi har hver våres meninger. sådeså.

-razer

Lenke til kommentar

Ja, nå er den ferdig! :woot: Ikke helt bra men, får bare laste opp.

bilde_004_small.JPGbilde_005_small.JPG

Store bilder her og her

Fikk ikke å tatt bilder med katoder på, men der kan vel tenke for dere hvordan en blå og en grønn katode ser ut :D

Nå skal jeg bare rive ut alt igjen, for å lage et knøttlite alu-kabinett til denne pc'en, og ja, det er en 5,25" diskettstasjon :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...