Honda450Crf Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Jeg skal nå begynne 1.året på maskiningeiør. Jeg lurer bare på om noen vet noe om jobber og sånn etterpå? jeg er den mer praktiske typen som liker å gjøre noe med hendene. Er det for det meste kontorjobber? eller kan du feks. sveise, mekke og slike ting ? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 henger meg på denne.. Dette kan være aktuelt for meg også. Lenke til kommentar
skog91 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Slenger meg med jeg også! Lenke til kommentar
TheMogul Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Sveise, mekke og slike ting blir utført av fagarbeidere, ikke ingeniører Det nærmeste en ingeniør kommer denne typen arbeid er som serviceingeniør/tekniker, men det trenger man i praksis ikke en bachelor for å bli ansatt som. Det du bør tenke gjennom i løpet av studiet er hva du ønsker å jobbe med, for mulighetene er mange. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Maskiningeniøren et den klassiske ingeniøren og fungerer ofte som nav mellom en rekke disipliner. Du jobbe med konstruksjon og design av alt mulig. Alt fra ting som skal på havbunnen til møbler eller tauverk. Også stilasplanlegging. Du kan også jobbe som sakkyndig kontrollvirksomhet for DNV og andre klasseselskap. Vegvesen. Eller du kan jobbe med kontroll og oppfølging av underleverandører. Da får du reise verden rundt. Dette er meget interessant, men ikke jobben for en gryende alkoholiker. Lurt å velge engelsk som valfag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå