krikkert Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 PRIORITERT betyr ikke HAR RETT TIL. PRIORITERT betyr at DERSOM det er en ledig plass OG den andre personen har lavere prioritet enn deg SÅ vil du få den. I TILLEGG må du fylle de alminnelige vilkårene for å få tildelt et tiltak, nemlig at det er nødvendig og hensiktsmessig for deg å gjennomføre tiltaket for å komme nærmere arbeidsmarkedet. At han er ung trekker opp, men at han er deltidsansatt trekker ned. Han vil stille bak de som ikke har et arbeidsforhold i det hele tatt i køen. Du må gjerne være uenig i dette, men enighet er heldigvis ikke et vilkår for å ha rett. 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 Du må gjerne være uenig i dette, men enighet er heldigvis ikke et vilkår for å ha rett. Poenget mitt er at det er veldig, veldig, veldig stor sjanse for at trådstarter får plass på kurs og dermed individstønad dersom han søker tidlig. Disse prioriteres: Ungdom, Innvandrere, langtidsledige Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 3. august 2013 Forfatter Del Skrevet 3. august 2013 Takk for svar Jeg skal sette opp et møte med nav og høre litt med hva de kan hjelpe meg med og om det evt er muligheter for og få bli med på noen kurs, Arbeidspraksis gjennom nav har jeg hørt bare er for de som ikke har jobbet før, og det har jeg jo. Men det går er jo lettere og få jobb andre steder hvor jeg får en mer bred erfaring om arbeidsgiver ikke må ut med noe penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå