ArnoldTheTerminator Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Noen som har vært på skjold og som kan fortelle litt pros og cons ? hva er bra med stedet ? noen sier at det er et skikkelig høl, mens andre sier det er greit der, hva er din mening ? og viktigst av alt, er det et bra treningssenter der ? skal i 2. bn Endret 1. august 2013 av ArnoldTheTerminator Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Spørs egentlig hva du er ute etter. Jeg tror vel ingen kan si at det er "bra" på skjold. (Jeg har aldri vært på Skjold selv, men i et lignende høl litt lengre nord). Alt er hva du gjør det til selv. Jeg var ikke spesielt motivert selv før jeg havnet der ute og jeg endte likevel opp med bare positive minner for livet(til tross for mye hat,haha). Så lenge du er åpen og tilpasningsdyktig kommer du til å få det kjempebra. 1 Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 2. august 2013 Del Skrevet 2. august 2013 For meg så er skjold en knallbra leir. Ja, det ligger langt vekk fra alt som minne om sivlisasjon. Men du kommer i skikkelig "armymodus" om jeg kan kalle det det. Treningsenteret er knallbra. Maten er den beste jeg har fått i forhold til noen andre leirer. Visst nok den beste vellferden i Norge. Jeg syntes hvertfall den var veldig bra. Var jeg deg, så ville jeg gledet meg. Skal du i 2. bn så får du jo kjørt deg godt opp og ned Mauken hvertfall! Men dette er jo min mening da, tviler på at alle deler denne oppfatningen. 3 Lenke til kommentar
HerrNordmann Skrevet 4. august 2013 Del Skrevet 4. august 2013 Bruttern tjenestegjorde i 2. battaljon i Skjold, han og de andre refererte riktignok til leiren som "Mordor", men ellers skal han ha likt seg ganske godt der. Spesielt om du er interessert i infanteritjeneste. 1 Lenke til kommentar
ArnoldTheTerminator Skrevet 4. august 2013 Forfatter Del Skrevet 4. august 2013 takk for gode svar, gleder meg! Lenke til kommentar
Vitor Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 For meg så er skjold en knallbra leir. Ja, det ligger langt vekk fra alt som minne om sivlisasjon. Men du kommer i skikkelig "armymodus" om jeg kan kalle det det. Treningsenteret er knallbra. Maten er den beste jeg har fått i forhold til noen andre leirer. Visst nok den beste vellferden i Norge. Jeg syntes hvertfall den var veldig bra. Var jeg deg, så ville jeg gledet meg. Skal du i 2. bn så får du jo kjørt deg godt opp og ned Mauken hvertfall! Men dette er jo min mening da, tviler på at alle deler denne oppfatningen. Sånn skal det høres ut i forsvaret! Skal inn 8 januar, gleder meg sykt. Er det sant om jentene ut på byen i Tromsø også? hehehe, må være lov å ha det gøy på andre måter også, regner med du festet i blant også vel +? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå