Vent180dager Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Hallo! Har lagt merke til at den bærbare PC-en min har begynt å bli en del varmere i det siste, den ligger rundt 75–80 grader når jeg spiller og høy 50–lav 60 når den idler, så tenkte kanskje det var på tide å sjekke viftene etter støv. Men jeg er ikke helt sikker hvordan. Skal jeg støvsuge viftehullet, blåse inni det med trykkluft, sku opp hele PC-en? Og det kan hende det kunne gjort seg med en regnjøringsøkt inni operativsystemet også; jeg kjører vanligvis CCleaner, AVG virusscan og malware-bytes en gang i uka, men lurer på om det er noen andre programmer som kunne hjelpe til å bli kvitt uønskede ting som kan hemme ytelsen? Takk på forhånd Endret 31. juli 2013 av Vent180dager Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Prøv først å blåse inn i viftehullet med trykkluft og så støvsuge etterpå, pleier å fungere bra. Lenke til kommentar
bojalborg Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 (endret) Hadde samme problemet som deg. Jeg valgte å åpne den og fjerne støvet. Så om det ikke fungerer med trykkluft er det forholdsvis enkelt å åpne den. Krever bare litt tid. Her har du en guide på hvordan å åpne den. http://btoforums.com/showthread.php?t=3525 Er kjempedeilig å få renset den. For det første bråker den ikke, den blir heller ikke varm i det hele tatt, uansett, og du vil oppleve en ytelsesboost. Endret 1. august 2013 av bojalborg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå