Norfor Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Hei. Jeg lurer på om dere synest det er greit at man begynner 2 dager for sent etter sommerferien? Skal på ferie og skal være 2 uker, Noe som betyr at jeg blir 2 dager for sen til skolestart. Jeg skal selvfølgelig kontakte rektor og spørre om det er greit, men lurer på hva dere synest? Edit: Jeg går på ungdomsskole. Endret 31. juli 2013 av Norfor Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Tjaaa, det spørs jo om du går på videregående eller ungdomskolen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Unødvendig. Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Er vel heller opp til deg om du synes 2 dager fravær er verdt det, er det ungd.skole er det jo ikke noe som tas vare på uansett, men vgs fraværet kan gjelde senere. 1 Lenke til kommentar
Gretcheen Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Synes også slikt er unødvendig. Men ja, kommer an på ungdomsskole eller videregående. Lenke til kommentar
Iriver Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Er det ikke slik at du mister plassen om du ikke møter opp første skoledag? (videregående) Lenke til kommentar
Grunnbok Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Er det ikke slik at du mister plassen om du ikke møter opp første skoledag? (videregående) Nei. Lenke til kommentar
Fish Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 (endret) Nei. http://www.vilbli.no...Artikkel=016301 Jo, med mindre du har en avtale med skolen på forhånd. Endret 31. juli 2013 av FisHNorway Lenke til kommentar
Henholland1 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Om sydenturen allerede er booka er det unødvendig å reise hjem tidligere imo. Det vil ikke ha noen stor betydning på vitnemålet ditt uansett. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Den eneste ulempen er fraværet du får på papiret, men det betyr jo lite på ungdomsskolen. Du ville antakelig ikke lært veldig mye på de to dagene, så du klarer nok å hente deg inn igjen. Lenke til kommentar
martin1d Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Vel egentlig så har fravær på ungdoms skolen ingenting å si.. Bare si i fra til skolen så går det nok helt fint. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. august 2013 Del Skrevet 1. august 2013 Erfaringen min tilsier at det er rimelig lite undervisning de første dagene på VGS. De går gjerne med på å få i stand det formelle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå