Gå til innhold

ny jobb. trenger forslag


Anbefalte innlegg

Hei. Jobber i dag med logistikk. Men vil bytte yrke.

Har i dag ikke noe formell utdanning.

 

Jeg ønsker meg en jobb med mulighet for mye overtid.

Skiftarbeid type en mnd dag en mnd natt.

Jeg har krav til lønn, da jeg ikke ønsker og gå ned i lønn men opp. Så lønn fra 450.000 kr uten overtid.

Jobb på båt går ut, da jeg ikke trives på havet.

Tlf selger går ut, da jeg overhode ikke vil sitte i en tlf og presse drittprodukter på folk.

 

Ellers er jeg vant med fysisk arbeid og har ikke noe i mot og bli møkkete.

 

Alt av interesse, kom med forslag.

Er det spesifikk jobber/firma si i fra. Jeg har ikke noe i mot og flytte på meg :)

 

Håper dere har litt tid og komme med forslag. Da jeg er helt blank.

Og jeg trenger virkelig jobbytte nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har nok best anledning til å skaffe deg ny jobb med ønsket lønn innenfor det yrket du allerede er i. Hva med en litt mer utfordrende stilling innenfor logistikk? Gjerne med mer ansvar og planlegging?

 

Og det finnes gode muligheter for de uten utdanning. Man må bare kunne presentere seg selv og sine gode egenskaper.

 

Lenke til kommentar

Tar du master og blir sivilingeniør har du beskyttet tittel, mens "vanlige" ingeniører ikke er beskyttet. Ergo så lenge du er kvalifisert kan du jobbe som f.eks elektroingeniør uten å faktisk ha den utdannelsen.

 

Så du innlegget mitt over??

 

Vanlige ingeniører ER BESKYTTET!!

Lenke til kommentar

Oki. Da er det noen som har sagt feil til meg. Har alltid blitt fortalt det motsatte av din påstand. Noen som kan bekrefte hva som er rett?

 

Tittelen "Ingeniør" er ikke beskyttet... vanlige ingeniører er "Høgskoleingeniører" (bachelor) som er en beskyttet tittel.

 

Edit:

Fra 2009 ble også vanlige ingeniører beskyttet bak tittelen "bachelor i ingeniørfaget".

 

Beskyttelsene er der og er udiskutable, bruker man kun ingeniør som egen tittel velger man selv å ikke bruke beskyttelsen.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...