tomsi42 Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Har faktisk dratt spakene godt ned, har justert litt på bildene først, så har jeg bare kjørt det igjennom et program. Nesten på auto, men jeg måtte justere ned effekten da jeg synes at den var litt for kraftig som default.. Auto i de programmene er alltid livsfarlig 1 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Siden jeg sitter oppe enda, så legger jeg ut et bilde til. Panaorama, denne gangen. Geirangerfjorden 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Tatt i natt, gammel traver, ingen biler, annerledes vinkel og retning: Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Bilde av gårsdagens skypumpe over Oslofjorden. Kan lese mer om den her: http://www.yr.no/nyheter/1.11181064 3 Lenke til kommentar
Naresa Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) . Endret 16. juni 2016 av Naresa 3 Lenke til kommentar
lashrasch Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Tatt i natt, gammel traver, ingen biler, annerledes vinkel og retning: Synd det ikke skjedde noe der! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Det var bevisst! Valgte å ta bilde, da det var ingen biler, kun for å se hvordan det ble.. Lenke til kommentar
bluejayphoto Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 tar bilder rundt i oslo da jeg aldri har vært flink med gate fotografering, og fotografering av ting. prøver å få til noen turer ut å knipse litt. 3 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Ut fra Molde! Her er vi på fergen mellom Molde og Vestnes(Furneset)! Det har etterhvert blitt en fin sjøside som byen har å framvise på denne siden av sentrum! Rica Seilet Hotel, Aker Stadion mm. er for signalbygg å regne. At det ligger et vakkert stort skip ved Storkaia er også med på å heve inntrykket.... Olympus E-5 og Olympus Zuiko Digital ED 12-60mm F2.8-4.0 SWD Brennvidde Lukkertid Blender ISO 26mm ------- 1/640s ---- f/10 ---- 200 2 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Sensommerlig i Molde! Sett fra Storkai i Molde og sør-vestover.Her ser en Aker Stadion, og Rica Seilet Hotel stikker såvidt opp over stadion. Molde Fjordstuer sees helt til høyre, og gjestehavna for småbåter midt i bildet. Hurtigbåten på vei forbi Reknesmoloen der ute til venstre.. Olympus E-5 og Olympus Zuiko Digital ED 9-18 f/4-5.6 Brennvidde Lukkertid Blender ISO 13mm -------1/500s ---f/11---- 200 Endret 15. august 2013 av smort1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 The stalker 5 Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Mere bilder fra Geirangerområdet. Eidsvatnet som ligger mellom Geiranger og Eidsdal Enden av Geirangerfjorden 2 Lenke til kommentar
AVF_Kokken Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 On the road again Føler denne fjellovergangen er kjent, Hardangervidda? I alle fall god representasjon av slik jeg husker vær og værbitthet. Jeg merker jeg blitt forvirret av horisonten i bildet ditt. På den ene siden er fremste brøytestikk loddrett, en blikket mitt føler at skyene heller mot høyre. Samtidig har veien dosering mot venstre og oppveier litt. Hmmm Spm: har du rettet horisonten eller er det slik ut av kamera. Lenke til kommentar
Populært innlegg MRustad Skrevet 15. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Dette er et bildet jeg er mest fornøyd med den siste måneden! Tre vertikale bilder ganger tre eksponeringer satt manuelt satt sammen til et panorama. Har i tillegg holdt på med en time-lapse, legger den ved her hvis det er lov: Endret 15. august 2013 av MRustad 10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Likte bildet ditt! Bra jobba!! Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Har akkurat kommet hjem fra to uker på Rhodos. Kommer nok mer derfra er jeg redd... Stol Old chair by s_evenseth, on Flickr Street portrait artist by s_evenseth, on Flickr Han karen her sitter i gamlebyen i Rhodos og tegner portretter. Jeg gikk forbi utsillingen hans, og han la merke til at jeg dro på et kamera: Han: "Feel free to take pictures of all of my pictures!" Jeg: "Ok. May I take a picture of you too?" Han: "Sure!" Og i det jeg tar bildet peker han på meg og sier "But NO FLASH!" Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 The stalker He, he. Hun mente nok egentilg å skrive "I am a sensitive rebel", men så kom det ut helt feil. 2 Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Dette er et bildet jeg er mest fornøyd med den siste måneden! Tre vertikale bilder ganger tre eksponeringer satt manuelt satt sammen til et panorama. Nydelig panorama og veldig fin time-lapse! Det må ha tatt litt tid å lage den time-lapsen! Lenke til kommentar
HSP Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Dette er kanskje tatt i juli, men jeg "så" det ikke før i dag, så da legger jeg det ut nå. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå