Populært innlegg Morten A.R Skrevet 6. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. august 2013 Slenger med et par bilder fra augustfesten 10 Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Truende skyer over gammel stue! by Rune Mattsson 2011, on Flickr Trebru! by Rune Mattsson 2011, on Flickr 2 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Bus STOP by Loevhagen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Transe er at ens normale indre dialog ikke er tilstede, iallefall ikke i samme grad, og man er ikke forstyrret av unødvendig mental støy Coke by ReRiksen, on Flickr Endret 7. august 2013 av Nelson09 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 En himmel full av båter.....! I går ettermiddag, sett i den stoooooore Tøndergård båthavn i Molde! Mange fine, og lite brukte båter i denne "himmelen" for båtfolket! Veldrevet, og en av de største småbåthavner i landet, med over 1000 båtplasser. Her kan en fortøye båter med størrelse inntil 45 fot. Det er tilgang til vann og strøm på alle brygger. Kjekt å spasere rundt i anlegget og "drømme" seg vekk...... Olympus E-5 og Olympus Zuiko Digital ED 9-18mm f/4 - 5.6 Brennvidde Lukkertid Blender ISO 9mm --------- 1/320s ---- f/9 ----- 200 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Bidrar for første gang i disse månedstrådene. En liten serie med skatebilder... Endret 7. august 2013 av HSP 1 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Likte det første bildet, HSP. De andre blir i overkant uklare for meg. Har du konvertert til s/h fra farger? Hva slags kamera har du brukt? Lenke til kommentar
HSP Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Likte det første bildet, HSP. De andre blir i overkant uklare for meg. Har du konvertert til s/h fra farger? Hva slags kamera har du brukt? Takk Aspirant. Ja det er litt smakssak - noen ganger vil jeg ha bildene litt uklare, men de ble ikke optimale - jeg skal en tur tilbake og ta flere bilder en annen dag. Bakgrunnene ble litt for rotete rett og slett. Ja konvertert fra farger (mye flekker på bildene, håper det er på objektivet og ikke brikka - fjernet det værste på de jeg la ut), tatt med mitt gode gamle canon 350D. Henning Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Uansett synes jeg det var artig at du la ut bildene dine i månedstråden . La oss håpe at en runde med kluten på objektivet gjør susen ift flekker. Lenke til kommentar
brk Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Traktor i sort/hvitt by Bengt R, on Flickr Endret 7. august 2013 av brk 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 @HSP - velkommen. Fint å se noen som gjør noe som er litt anderledes. Får en fin følelse av fart i disse skating-bildene. Er nok redd for at det er flekker på sensoren; men det er mulig at de lar seg blåse vekk med en liten blåse. @egilh. Herlig symmetrisk minimalisme i denne. @brk. Festlig gammel traktor. 1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 (endret) Er i Tromsø for tiden. Været var ikke helt bra i dag; men da blir det gjerne bra bilder. Endret 7. august 2013 av tomsi42 6 Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Er i Tromsø for tiden. Været var ikke helt bra i dag; men da blir det gjerne bra bilder. Fine Tromsø-bilder Tomsi, både her og på Flickr.. Juli10_ 213 by awesnes, on Flickr Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Fine Tromsø-bilder Tomsi, både her og på Flickr.. Takk. Fin solnedgang fra deg. Eller var den på vei opp? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. august 2013 Forfatter Del Skrevet 7. august 2013 Apropos Tromsø, her er et noen bilder til: (aner ikke hva som står her, håper det ikke er alt for grovt) Mer på flickr ... Lenke til kommentar
brk Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Slenger med ett som ikke kom med i Julitråden. Hjeller by Bengt R, on Flickr Lenke til kommentar
brk Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Og dette Grunnfarnes på Senja by Bengt R, on Flickr 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå