Nautica Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Kommer tre kjappe fra Rudskogen fra meg også. Du kunne ikke være så snill og dele lukker/blender/iso med meg/oss, det gir meg mye mer når bildene er panoret. Nydelige bilder forresten, meget bra fanget Endret 5. august 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Du kunne ikke være så snill og dele lukker/blender/iso med meg/oss, det gir meg mye mer når bildene er panoret. Nydelige bilder forresten, meget bra fanget Alle bildene (ligger vel 19 på Flickr settet) har EXIF i behold, så trykker du en gang på bildet her i tråden, deretter på additional info nede til høyre under bildet får du se alle innstillinger:) Legger ved et til:) Edit: Takk for rosen! (Exif: 1\160 - F8 - ISO 100 - 300mm). Endret 5. august 2013 av Killswitch 8 Lenke til kommentar
KristianJV Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 I gang med mine bilder og nå, fra skikkelig PC! Første bildet: Canon 1D mkIV & 400mm f5.6L. Håndholdt panorering. 400mm(FF=520mm) - 1/160s - f5.6 - iso 200 KTM RC8 by KristianJV, on Flickr 9 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Alle bildene (ligger vel 19 på Flickr settet) har EXIF i behold, så trykker du en gang på bildet her i tråden, deretter på additional info nede til høyre under bildet får du se alle innstillinger:) (Exif: 1\160 - F8 - ISO 100 - 300mm). Er litt slapp med og klikke meg inn på flickr, så det er kjempefint at du legger exif ut her Kan tenke meg at syklene ikke ligger i 50 km/t på de bildene ja I de fartene "200+" er det nok fornuftig og bruke relativ rask lukkertid i forholdt til normale farter selv så pleier jeg og ligge på rundt 1/40 sec. Endret 5. august 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Uff ja, de kommer farlig fort forbi. Prøvde å leke meg litt ned imot 1\80, men det var neimen ikke lett! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Noen feriebilder fra Côte d'Azur Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Kan tenke meg at syklene ikke ligger i 50 km/t på de bildene ja Du bommer nok ikke så mye hastigheten der....i kurvene Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Du bommer nok ikke så mye hastigheten der....i kurvene De har vel en snittfart på 130 - 140 km\t på en bane som primært består av svinger da, så de er nok neppe nede i 50 km\t. Bildet mitt øverst på denne siden ble tatt i en av de raskere svingene også, og kan garantere at de gav gass så det var gjenlyd i kraniet ved passering! Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) De har vel en snittfart på 130 - 140 km\t på en bane som primært består av svinger da, så de er nok neppe nede i 50 km\t. Bildet mitt øverst på denne siden ble tatt i en av de raskere svingene også, og kan garantere at de gav gass så det var gjenlyd i kraniet ved passering! Lyden av Ducatier på "bånn hyl" er bare moro....og det var noen som ga mer jern enn de fleste. En Italiensk Weekend på Rudskogen er jo også delt opp i flere grupper slik at alt fra "nybegynnere" til de mest erfarne kunne kjøre i nogenlunde samme tempo rundt banen... I forhold til "banekartet" kjørte nok de fleste en del saktere, men når man kjører for "egen regning & risiko" er det lett forståelig at eierne ikke presser syklene og seg selv mer enn de eventuelt måtte ha råd til Litt oljesøl sender selv den mest erfarne på hue & ræva ut av banen fortere enn det meste...og italiensk "plastic" er ikke billig... Det ble ihvertfall en underholdende dag(er) - med mye trening på actionfoto - for oss som tok turen Endret 5. august 2013 av flageborg Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Du bommer nok ikke så mye hastigheten der....i kurvene Tja, ifølge banekartet er anbefalte fart i den skarpeste kurven 75km, ellers så er det storsett 100+ i resten av kurvene. Endret 5. august 2013 av Nautica Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Tja, ifølge banekartet er anbefalte fart i den skarpeste kurven 75km, ellers så er det storsett 100+ i resten av kurvene. Ja, og som nevnt kjørte de fleste en del saktere enn det.....så du bommer fortsatt....ikke så mye Lenke til kommentar
Killswitch Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 Den råeste klassen kjørte nå for full pinne på søndagen. Da stod jeg og KristianJV alene på bana med våre kameraer ihvertfall, og jeg vil nå påstå at det gikk ganske bra unna. Flere av førerne var særs fornøyde med å satt gode rundetider i ettertid ihvertfall. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Ja, og som nevnt kjørte de fleste en del saktere enn det.....så du bommer fortsatt....ikke så mye Da får du opplyse meg litt, jeg får ikke lukker på 1/160 sec, utdratt bakgrunnen og 50km/t til og stemme helt utifra mine preferanser. Endret 5. august 2013 av Nautica Lenke til kommentar
Norseman1968 Skrevet 5. august 2013 Del Skrevet 5. august 2013 (endret) Wrath of god by Norseman1968, on Flickr Endret 5. august 2013 av superrune 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg fredderen Skrevet 6. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. august 2013 Winter by Fredrick Fjeldsbø Photography, on Flickr 10 Lenke til kommentar
RRiis Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Nikon D600 - ISO 100 - f/11 - 3 sec Bildet er tatt som sikkert de fleste skjønner innendørs med, belsyt kunstig. Bildet er endel av et fotoprosjekt jeg holder på med i sommer, fler bilder av samme type har jeg lagt ut på denne nettsiden, http://toogtyve.tumblr.com, hvis noen skulle være interessert i å se mer. Endret 6. august 2013 av Rasmus1992 3 Lenke til kommentar
egilh Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 (endret) Endret 6. august 2013 av egilh Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Kveldbilde fra den nærmeste båthavna. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 Kjekt å gå tur! Ute ved Atlanterhavsveien er det nå laget en kyststi like ved starten av den spektakulære veien! Fint med rusleturer der landskapet åpner seg mot havet! Olympus E-5 og Olympus Zuiko Digital ED 12-60mm F2.8-4.0 SWD Brennvidde Lukkertid Blender ISO 12mm -------1/640s ---- f/9 ------ 200 Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 6. august 2013 Del Skrevet 6. august 2013 To bilder fra Chinatown i Singapore. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå