Gå til innhold

[Avsluttet] Akambrukernes bilder - august 2013


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I går så var jeg vitne til det jeg mistenker var et sykkelraid av uante proporsjoner.. En hel rekke syklister kom i rasende fart, nesten som om de hadde stjålet syklene. Hakk i hel så kom det en del biler med tomme sykkelstativ på taket. Sikkert eierne av sykkelbutikken som ble robbet.

Helt til slutt så kom det en politibil med blålys.

Om de skulle fakke tyvene eller forhindre et lynsje-oppgjør er jeg ike sikker på. Men jeg tok nå noen bilder i tilfelle jeg kunne hjelpe til i etterforskningen

 

 

post-195587-0-28862100-1376744850_thumb.jpg

 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Båter og landskap!

 

Lag på lag med både båter og landskap...!

Sett fra Granlia i Molde, nå i ettermiddag! Retning sør-østover! En av de større båthavner i landet, der nede, og en del av våre 222 fjelltopper troner i bakgrunnen....

post-251380-0-27210500-1376766128_thumb.jpg

E-5 og Olympus Zuiko Digital 50-200mm F2.8-3.5
50mm - f/4.5 - 1/320sec - Iso200

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dagens batch er fra Petaloudes, "The Valley of the Butterflies", på Rhodos. Denne sommerfuglarten, Jersey Tiger Moth (Euplagia quadripunctaria rhodosensis), samler seg i denne dalen for å bringe slekten videre. Det som trekker dem dit er visst både en tresort som vokser der, og fuktigheten. Det renner en bekk gjennom dalen, men den var delvis inntørket da vi var der. I og rundt kulpene som var igjen bodde det som ferskvannskrabber.

 

9540017535_78a5c4571a.jpg
Butterflies by s_evenseth, on Flickr

 

Alle: Nikon D7000, Sigma 150mm f/2.8 macro.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...