Substitute Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Takk for det - mesteparten av arbeidet ble imidlertid utført av 1 stk ivrig 2-åring... :-) Kjenner til det. Har en 2 åring hengende etter meg hver dag jeg også nå. Ferietid i barnehagen.. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. august 2013 Del Skrevet 7. august 2013 Fin tråd. Liker veldig godt nr.1, og det siste syns jeg også er fint. Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 7. august er pent. Fine teksturer, speiling og atmosfär! Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 7. august var veldig fint. Jeg har mange gode minner fra båtliv. Dette ser ut som en flott dag på havet. Litt overskyet, (kanskje det nettopp har regnet) blikkstille vann og fine detaljer både i forgrunnen og bakgrunnen. Flotte farger og fint motiv. Herlige refleksjoner. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Fin start på festen! Liker spesielt 4. aug. (fin komposisjon og stemning) og 5. aug. (velkomponert, intressant motiv og etterbehandling). Enig, den liker også jeg best..... Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 8. august 2013 Forfatter Del Skrevet 8. august 2013 Takker for hyggelige kommentarer fra alle sammen :-) Torsdag 8. august Refleksjoner E-M5 - 14mm - 1/250 sek - f/8 - ISO 200 Jeg synes nesten jeg må skryte litt av Panasonic sin lille 14mm også. Den er virkelig liten, definitivt det minste objektivet jeg noengang har sett... E-M5-en min blir veldig liten og hendig med den på, går ned i selv stappfulle strandbager og stellevesker... I tillegg er den skarp og rettegnende (tror imidlertid det skjer noe magi i lightroom som retter ut tønneformede horisonter...). Den kan slite litt med kromatisk aberrasjon til tider, men også det fikses fint i lightroom. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 8. Flotte farger..klart vann, kan ikke helt se hva det er, men vakkert bilde. (Det objektivet har jeg ikke) Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 8. august 2013 Del Skrevet 8. august 2013 Pent sommer, sol båt og vann,flott det! Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 9. august 2013 Del Skrevet 9. august 2013 Pent sommerbilde! Flott lys som reflekteres på båten og jeg liker fargetonene. Enig om objektivet. Når jeg var i Oslo for noen år siden og fortsatt hadde E-PL2 fikk jeg teste Tom sitt og ble ganske imponert. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 10. august 2013 Forfatter Del Skrevet 10. august 2013 Randi, Thebon og Helena, takker for hyggelig kommentarer! Lørdag 10. august Nøklevann E-M5 - 45mm - 1 sek - f/13 - ISO 200 1 Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Skikkelig fin atmosfære. Liker godt tåka over det hele. Flott med speilingen i det stille vannet. Fine grønnfarger og flott kontrast. Jeg kunne tenkt meg litt mer av skogen i bakgrunnen, synd toppen av den er kuttet av, ellers så var bildet en nytelse. Jeg kunne tenkt meg å sett bildet i høy oppløsning, for det ser ut som det er mange spennende detaljer i gresset og skogen. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Flotte bilder så langt i tråden Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Mye fint her, likte særlig det fra 8 august, fin, rolig stemning i 10. august. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 10. Vakkert! Fin komposisjon. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Pent:) Flotte bilder så langt i tråden Mye fint her, likte særlig det fra 8 august, fin, rolig stemning i 10. august. 10. Vakkert! Fin komposisjon. Takk for hyggelige kommentarer! :-) Skikkelig fin atmosfære. Liker godt tåka over det hele. Flott med speilingen i det stille vannet. Fine grønnfarger og flott kontrast. Jeg kunne tenkt meg litt mer av skogen i bakgrunnen, synd toppen av den er kuttet av, ellers så var bildet en nytelse. Jeg kunne tenkt meg å sett bildet i høy oppløsning, for det ser ut som det er mange spennende detaljer i gresset og skogen. Takker! Når jeg ser bildet nå, er jeg nok enig med deg i at det hadde funket bra med trærne. Jeg var veldig fokusert på å få med refleksjonen av det ene treet i vannet, og glemte skogen... Bildet ser bra ut i full oppløsning også, liker komboen OM-D og 45mm f/1.8.. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Mandag 12. august Nøklevann II E-M5 | 45mm | 0,6 sek | f/11 | ISO 200 Dagens "bobler": 45mm @ f/1.8 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Enig med Randi, det er et pent bilde. Skal kikke litt nærmere på tråden din etterhvert. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Tirsdag 13. august Selvportrett a la Munch E-M5 | 14mm | 1/160 sek | f/4.5 | SB-900 @ 1/16 | selvutløser... Min egen lille kleine homage til Edvard Munch i anledning Munchåret (http://www.munch150.no/)... Originalen: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå