tomsi42 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Motivet er av en rose som for noen år siden var en umerket potterose. Myke og behagelige farger i denne. Kanskje litt tett beskjæring? 14. august Blomsten er en høstfloks eller Phlox paniculata på latin. En ser tydelige spor etter innsekter. Fine farger her også, og jeg liker komposisjonen bedre enn i den forrige. Det er mulig du skal prøve å gå opp til f/11 eller f/16 for å se om du kan få større dybdeskarphet? Men da må du nok bruke stativ. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 14. august ble riktig så flott - høstfloksen er der allerede ja...hmmm liker ikke så godt at det går mot høst. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Det er vel ikke så vanlig å bruke latinske navn på vanlige blomster, som roser og tulipaner, men helst der det er litt utenom det vanlige, og slik er det med dyre-/fuglefotografer også. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Morsom debatt dere har om latinske navn eller ikke. Tom, takk for kritikken. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 15. august Var og fikk plukket meg noen kilo med rips (Ribes x pallidum) i dag. Glemte mitt Canon 600D hjemme, men mobil er jo også et kamera. Synes selv det ikke ble så verst i solskinnet. Utelater Exp.info. Lenke til kommentar
lessis Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Kaster inn håndkleet. Ser at det ikke blir tid til å sitte på nettet så mye jeg gjerne skulle ha gjort. Ikke vits i å poste bilder på tråden min, når jeg ikke har tid til å kommentere andres bilder. Takk så lenge det varte. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Det var jo leit at du må kaste inn håndkleet; får håpe du får bedre tid neste fest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå