Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

[Løst] Billig bilstereo til peugoet 306 max 6-7k

Anbefalte innlegg

Hei, som tittelen sier er på jakt etter ett bil anlegg til 2001mod peug 306, den er typen hatchback.

Jeg har ikke mye peiling på bilstereo for å få sagt det. Det jeg ihvertfall ønsker meg er en spiller med dab og bluetooth, men får se hva pengene sier.

Har ihvertfall tenkt en spiller, to fronthøytallere, to diskant, forsterker med en sub.

Jeg har sett på noen sett, jeg tviler på at det er det beste i den prisklassen, men etter min mening ser det helt greit ut. noen av de er

http://www.bilradios...m436&id=&vn=736

http://www.bilradios...m436&id=&vn=736

Jeg har ikke lyst og ha mer en en 10" eller 12" pga liker og ha litt plass også.

Setter pris på tips og forslag er åpen for det meste.

Ett lite spm til, det er to orginal høytallere i hattehylla, men den ene er sprengt. så lurer på om jeg bare skal koble de av eller kjøpe noen billige som bare passer inn, eller blir lyden ødelagt pga bassen som kommer bak ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar, men den spilleren følger det ikke med dab antenne ser det ut som :/ den forsterkeren var den ment til bare subben? Eller fronthøytalerene også? Siden det er en 4kanals på 80w. Syntes prisen var litt stiv, så vet ikke om man kan gå litt lavere uten og ofre mye lyd. Men får se om jeg kan få en fin pris vis jeg sender en e-post og spør :p

Endret av kasamo2
Lenke til kommentar

www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=11944&katid=1204&id=

Da ender jeg opp med den spilleren. Pga får med dab antenne i prisen. Men angående den forsterkeren, du mente og bruke 2 kanaler til frontsettet, så brokoble de 2 andre til subben? Eller tenkte du forsterkeren til subben. Så bruke forsterkeren i spilleren? Den forsterkeren blir den kraftig nok til og drive alt?

Skriver på mobilen så fikk ikke linka den.

Endret av kasamo2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...