Gå til innhold

The Sims 3 startfeil

Anbefalte innlegg

Jeg har tre the sims 3 spill; the sims 3 - the sims 3 kjæledyr - the sims 3 helaften.

Først innstallerte jeg the sims 3, så kjæledyr, og til slutt helaften. Nå kan jeg starte spillet med KUN cd-disken til kjæledyr. er det sånn at man må starte spillet med den nyeste utvidelsespakken man har lastet inn på pcen?

jeg spør om detter fordi jeg og en venninde har planlagt å bytte spill så vi får lastet inn de nye tingene som hører til de forskjellige spillene. Hun har utvidelsespakken øyparadis. kan jeg da laste ned øyparadis og spille the sims med cd-disken til the sims 3/helaften/kjæledyr?

jeg trenger virkelig hjelp og vær så snill og hjelp meg. det er litt viktig for meg å få svar litt fort..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du har "cd-key" til alle disse spillene kan du lage deg en profil på Origin og aktivere nøklene der, da kan du starte spille uten cd, altså du laster ned spillet digitalt og det vil alltid være lagret på din profil. ( Nøklene kan ikke burkes på 2 forskjelige Origin profiler )

Lenke til kommentar

Hvis du har "cd-key" til alle disse spillene kan du lage deg en profil på Origin og aktivere nøklene der, da kan du starte spille uten cd, altså du laster ned spillet digitalt og det vil alltid være lagret på din profil. ( Nøklene kan ikke burkes på 2 forskjelige Origin profiler )

hvor finner man cd-key'ene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...