AnonymDiskusjon Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Hallo. Gutt i starten av 20-årene her! Jeg har noen steder på kroppen hvor det vokser hår ugjenvt, og lite i mengde, sammenlignet med andre steder. (Ansiktet foreksempel, flekker hvor det ikke vokser skjegg, samt at det blir ugjenvt som faen.) Magen vokser det lite, hode og nedentil vokser det en del, armer og ben vokser det ikke akuratt mye i forhold til andre. Jeg har også et snev av trang forhud, noe noen mener kan være fordi penis ikke er ferdig utviklet, selvom den er av grei størrelse, går jeg utifra. (Får da forhud over penishode, men strammer en del om den går over mens penis er erigert.) Kan dette ha noe med testosteronnivå å gjøre? Har da hørt noen si det, men da burde det kanskje vært flere symptomer? Jeg er en del depressiv, og er ganske umotivert til mye, og føler meg ikke akuratt superopplagt til tider heller. Anonym poster: 1bf2479813b5bc47bc83c0b8591e6c91 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Tviler på det, men du kan jo få sjekket det. Har hørt at det er ganske normalt med ujevn hårvekst. Lenke til kommentar
Henholland1 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Det har nok ingenting med testonivå å gjøre. Mitt skjegg vokser ujevnt, selv når jeg injeserer 10x hva en normal mann produserer. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Det har nok ingenting med testonivå å gjøre. Mitt skjegg vokser ujevnt, selv når jeg injeserer 10x hva en normal mann produserer. Har du merket noe til mer aggresjon ? Lenke til kommentar
Henholland1 Skrevet 31. juli 2013 Del Skrevet 31. juli 2013 Har du merket noe til mer aggresjon ? Er en del mer aggresiv, men ikke i så stor grad at jeg ikke har kontroll Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå