entusiast Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Helt ærlig, så har jeg aldri vært spesielt interessert i blomsterbilder og lignende. Til nå... Virkelig flotte bilder! Liker godt at de er noe undereksponert, og at bakgrunnen går mot sort. Dessuten så er det sterke fine farger, og glassklare bilder! Dette var meget bra, må faktisk innrømme at jeg like alle sammen, selv om det kan høres litt "overfladisk ut" Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Ja jeg må bare få legge til at jeg hadde vært stolt av meg selv hvis jeg hadde fått til et slikt bilde du tok 9. august. Det er så vanskelig å være nyvinnende innen blomsterfoto når en ser så ekstremt store mengder blomsterbilder det er på flickr. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hvis de to siste bilden er i panikkmodus - så kontrollerer du panikken særdeles godt. Nydelige bilder - og det med mørk bakgrunn er jeg enig gir bildene ekstra liv. Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Takk for det. Det er veldig smigrende og også motiverende å få slike tilbakemeldinger, det må jeg innrømme. Takk igjen. Nå er det snart leggetid, for håpe jeg får sove Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Men før jeg går og legger meg, så vil jeg poste noen bilder fra dagens tur til den lokale kolonihagen. Augustfest11 by ringperm, on Flickr Legger og ved en blomst Augustfest11b by ringperm, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Listefyll du.. Kjempefint ble det. Knallflott dagens og. Begynner å vurdere en makro til. 60mm som jeg har er snaut for insekter. 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Blomsten og bien ble bare knallbra. 1 Lenke til kommentar
polljen Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 To fantastisk fine treff den 11. 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Perfekt - kjempebra, fin koposisjon - (fikk ikke opp noe exif på den? Stativ selvsagt, extension tubes?) 1 Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Takk takk for gode ord. Ikke stativ. Tatt hånholdt med nikon d600 og nikkor 105mm f2.8 vr. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Takk takk for gode ord. Ikke stativ. Tatt hånholdt med nikon d600 og nikkor 105mm f2.8 vr. Jøss, tatt continuous da, og plukket ut det beste?..... Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Nei, kun single shot. Men det hjelper med blits. Jeg har flere som jeg ble godt fornøyd med, bla dette: Makro August 2013 (954) by ringperm, on Flickr Nå går jeg utifra at du refererer til hovedbildet og ikke blomsten. 1 Lenke til kommentar
HelenaN Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Flotte blomster- og naturbilder! Vanskelig å velge favoritter når det er så mange gode, men jeg liker spesielt 4., 7. og 10. August. Nydelig. 1 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Det siste bildet ditt ble rent magisk med farger og sommerstemning! Det er sånt jeg selv håper på å kunne få til etterhvert. 1 Lenke til kommentar
Jod-R Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Enig med aspirant, det siste var magisk. Likte godt at bladene henger noe ned. 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Fint det siste der også, men favoritten er nok det første av de to - likte best komposisjonen i det, mer harmoni og ro.... 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Fine makroer her. Liker bildene. 1 Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Takker for kommentarer og gode ord. Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 11. august: Flott lys spesielt i øynene til "bia" Fine detaljer og flott fokus. Veldig flotte farger. Jeg kunne tenkt meg en komposisjon som viste litt mer (luft/blader) ut til høyre, men dette bildet var det jeg likte best. Det var finere bokeh i det andre bildet. Et fint bilde. 1 Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 11. august: Flott lys spesielt i øynene til "bia" Fine detaljer og flott fokus. Veldig flotte farger. Takk for ros og detaljrik tilbakemelding. Det er veldig nyttig og jeg setter stor pris på det. Du tenker på det jeg glemmer (les: ikke har peiling på ) og er dermed med på å øke min bevissthet på felter jeg er svak på. Hjertelig takk Jeg kunne tenkt meg en komposisjon som viste litt mer (luft/blader) ut til høyre, men dette bildet var det jeg likte best. Det var finere bokeh i det andre bildet. Et fint bilde. Dette var alt jeg fikk til på så kort varsel. Det er nesten en speilvendt versjon, men med litt mer luft og bedre levekår. Dessverre så er bakgrunnen litt rotete, men jeg håper at ingen legger merke til det Augustfest 11c by ringperm, on Flickr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå