Akre Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Ser ut som det ble "høydare" på dag 31 !! så fint Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Flaks som kom over de der.....fin komposisjon, og de rosa ballettskjørtene kledde bildet godt. Høy kvalitet på hele Augustfesten her...takker for følget. Da blir det en fest-fri måned til neste korsvei: Oktoberfesten. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Blomstene er ganske uanselige på denne også. Dag 31 - Volleyball på Voldsløkka Haha, surrealistisk. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Morsomt å se crazyhumor i denne tråden og Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 1. september 2013 Forfatter Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Fint at dere likte dette bildet på tampen, jeg har nok ofte en forkjærlighet for det litt absurde. Endret 1. september 2013 av JorunT Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Crazy. Bildene 31. august var særdeles morsomme. For en avslutning på en flott fest. Mye bra her, men jeg ble skikkelig vippet av pinnen på siste her. Prizeless. Det ser ut som dere har hatt det gøy der. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. september 2013 Forfatter Del Skrevet 2. september 2013 En stor takk til deg, som har vært så raus med tid og oppmerksomhet, jeg har satt stor pris på dine kommentarer, i tillegg til bildene dine. De siste bildene av det vannvittige sandvolleyballarrangementet ble til ved en ren tilfeldighet, jeg bare syklet forbi, men ble stående ganske lenge for å se på. Det var mye grisespilling, men moro lell! Som vanlig viste det at det er viktigste er å ha med seg kamera, du vet aldri når et godt motiv dukker opp. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har tenkt at akkurat det der skulle jeg ha tatt bilde av, men så lå kameraet hjemme. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 En herlig avslutning. Voleyballspilling i rosa tutuer blir aldri feil Takk for en fin fest med mange fine bilder fra en gresk hverdag. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Og takk for følget og hyggelige kommentarer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå