Thebon Skrevet 14. august 2013 Forfatter Del Skrevet 14. august 2013 13 Ble et riktig fint portrett.... Takk:) Ble ganske fornøyd med dette selv. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Mange fine bilder i en variert fest. Hadde ikke trodd at grilling hadde gjort seg i s/h, men det gjør det tydeligvis Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 15. august 2013 Forfatter Del Skrevet 15. august 2013 Mange fine bilder i en variert fest. Hadde ikke trodd at grilling hadde gjort seg i s/h, men det gjør det tydeligvis https://www.diskusjon.no/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/wink.png Var ganske fargerik bilde egentlig, men synes det funket godt i s/h.noen av dagene jeg skulle ønsket å bruke fargebilder i stedet.Men da blir jo litt av utfordringen borte også Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Mye bra her. Xbox, måkene som var gjemt i spoiler 8b, porttrettet. Svart hvitt er et bra tema. edit: skrivefeil. Endret 15. august 2013 av CardinalGuzman Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Synes portrettet er en av dine beste så langt. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Stilig bilde av regnet Veldig fin lysbruk og fin dushet i portrettet. Pen jente med et artig smil. Liker nok svart/hvit- versjonen best. Kult utsnitt og blendervalg i "sjakk matt" Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Portrettet var flott. Veldig vakre øyne og fin kontrast. Du har full kontroll på lyset. Kjempefint lys i øynene. Du har fjernet all struktur i huden og det har gitt henne et ungt og kunstnerisk preg. Flott uttrykk. Liker det jeg ser. Sjakkbrikken var stilig. Fin fokus og dybdeskarphet. Flott lyssatt og fin komposisjon. Du er flink med lys og til å sette et presonlig preg på bildene dine. Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Stilig bilde av regnet Veldig fin lysbruk og fin dushet i portrettet. Pen jente med et artig smil. Liker nok svart/hvit- versjonen best. Kult utsnitt og blendervalg i "sjakk matt" Portrettet var flott. Veldig vakre øyne og fin kontrast. Du har full kontroll på lyset. Kjempefint lys i øynene. Du har fjernet all struktur i huden og det har gitt henne et ungt og kunstnerisk preg. Flott uttrykk. Liker det jeg ser. Sjakkbrikken var stilig. Fin fokus og dybdeskarphet. Flott lyssatt og fin komposisjon. Du er flink med lys og til å sette et presonlig preg på bildene dine. Synes portrettet er en av dine beste så langt. Mye bra her. Xbox, måkene som var gjemt i spoiler 8b, porttrettet. Svart hvitt er et bra tema. edit: skrivefeil. Takk alle sammen! Artig med tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 17. august 2013 Forfatter Del Skrevet 17. august 2013 Har reist i to dager så har såvidt rukket å ta bilder de siste dagene, men er nå i england i 5 dager, så satser på å få til noe kult her etterhvert. Her er to bilder jeg rakk å ta verfall:) Bilde 15 7D + canon 18-55 Bilde 16 Kettering togstasjon 7D + Rikenon 50mm f1.4 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Kreative bilder, fine i sv/hv..... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Fine bilder, 8., 10. og 11 er favorittene så langt! Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 18. august 2013 Forfatter Del Skrevet 18. august 2013 Bilde 17 Portretter er egentlig deg jeg gjør aller mest av, og har derfor prøvd å holde meg mest mulig unna akkaurat det i denne utfordringen, for å prøve på andre ting. Men her er et som ble ganske stilig, Dette er en av Englands beste musikkprodusenter, i en lettere uformell setting;) Canon 7D + Rikenon 50mm f1.4 s/60 f 2.8 ISO1600 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Oi, det var en livfull kar. Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Ble lite tid til bilder de siste dagene pga enorm arbeidsmengde, men fikk knipset litt. Bilde 18 IPA Bilde 19 Fikk besøk av en baby i studio Bilde 20 På en gammel gård fant jeg disse og lagde en hdr Bilde 21 Lenke til kommentar
ringperm Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Veldig mye stilige bilder. S/H er en spennende sjanger. En sjanger jeg liker veldig godt, men merkelig nok aldri prøvd selv. Mye god inspirasjon å hente her. Regnbildet er kanskje favoritten. Men både portrett av dama og baby var også interessante. Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Bilde 22 Mage med vanndråper 7D + Rikenon 50mm S1/80 f2.8 ISO 400 Lenke til kommentar
Substitute Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Babybildet i Studio var veldig koselig. Flott lys i øynene. Fin kontrast og flott at du har fått med kosedyret :-) Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 Babybildet i Studio var veldig koselig. Flott lys i øynene. Fin kontrast og flott at du har fått med kosedyret :-) Takk for det Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Bilde 23 Båtmaster og skyer 7D + Rikenon 50mm f1,4 1/320 f2.8 ISO 500 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Flott tråd. Syns det bildet av barnet ved havet er en favoritt, og spoileren samme dag av fuglene er også stilig. Ellers fint å kikke innom igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå